Tränat


Känns underbart o va igång igen och det känns underbart att orka mer nu ... nu har jag varit iväg och tränat . Har simmat och gjort lite övningar och det känns i kroppen att kroppen är ostabil . Jag är helt slut nu .  Men det ska ändras . 

Mitt mål är två gånger i veckan o träna , jag tycker det är rimligt för vill inte överanstränga mig . Har alltid haft som mål två - tre gånger o veckan för då överpresterar jag inte mig själv med träning .  

Jag har även passat på o handlat lite mat . 
Ikväll blir det lugnt . Imorgon är det ett möte och sen tvätta som gäller 👌🏻💕

Hoppas ni mår underbart 💕
(null)

(null)

Kommentarer:

1 ellie:

Så skönt med träning och särskilt simma! Har också som mål 2-3 gånger i veckan till en början i alla fall och sedan kanske öka så att man inte överanstränger sig som du skriver :)

Svar: Ja att simma e underbart :)
Michelle Frandell

2 Julia:

Skönt med att komma igång med träningen :) duktig du är!

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

3 Jenny:

Åh va duktig du är!!!
Jag måste oxå komma igång med träningen!!

Det är ju bara i början det är jobbigt. Jag måste ta mig förbi den där tröskeln :)

Kram kram

Svar: Ja precis början e jobbigaste 💕
Michelle Frandell

4 Johanna:

Superbra mål ju! Rekommendationen är ju att träna 3 ggr i veckan, så 2-3 ggr i veckan är ju toppen! Dessutom går du ju ut med Chloey varje dag, så toppen ju! <3

Svar: Ja precis jag får bra motion nu o kan sova på nätterna igen :)
Michelle Frandell

5 Sarah:

Så roligt att simma :) Det är bra att inte träna för mycket :P

Svar: Ja det räcker ju med 2-3 gngr i veckan inte bra o överanstränga sej
Michelle Frandell

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Det låter som en bra plan att ha så där, att inte överanstränga men ändå faktiskt kämpa på och göra något :). Det kommer bli jättebra för dig det där :)

Svar: Tack för de fina orden :)
Michelle Frandell

7 Amanda :

Så härligt att du haft en bra dag 😀

Svar: :)
Michelle Frandell

8 Pärla:

Skönt att du känner dig på g igen och har kommit igång, simma är så skönt! Här är det segt men bra.

Svar: Yes det känns jätte bra ska simma imorgon :)
Michelle Frandell

9 Fnulan:

Det låter väl perfekt med två gånger i veckan. Skönt att du kommer igång.

Svar: Håller med då överbelastar man inte kroppen :)
Michelle Frandell

10 Daisy:

Grym du är som kommer igång mes träning , du ska köra din egna takt 🏋️‍♀️🏋️‍♀️

Svar: Tack :) det kommer jag att göra 💕
Michelle Frandell

11 Viktor:

Huvudsakligen handlar det inte om HUR mycket man gör, bara man gör lite! Så det låter väldigt klokt av dig! :)

Svar: Elr hur :) kan enbart hålla me dej men många blir motiverade o träna dagligen jag vill ha det som mål o då e jag nöjd samtidigt dom jag tränar bra under tiden :)
Michelle Frandell

12 Snabela:

Jag är lite smått avundsjuk på dom som orkar komma iväg och träna. Känner att jag skulle vilja göra jag med, men orken och tiden finns inte riktigt där.

Svar: Hade inte orken heller innan förra året . Den är fortfarande sådär men kämpar med det ordet handlar mest o bara bestämma sej
Michelle Frandell

13 sofia:

Vad grym du är som har kommit igår med träningen, att simma är verkligen så skönt. Vad fin du är vännen :) <3

Svar: Tack snälla ja simma e igentligen den bästa motionen , du rör ju hela kroppen :) 💕
Michelle Frandell

14 Anna :

Så skönt! Simning är ju en av de bästa träningsformerna 😊❤️

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

15 Jennysvardag:

Så roligt att du har kommit igång med träningen nu. Klart att du ska träna så många gånger som du känner räcker för dig

Svar: Ja man ska sträva efter sitt mål o inte jämföra sej med andras 💕
Michelle Frandell

16 Malin Moen:

Hade också ett mål till en början med att börja träna. Vilket inte gick bra alls. Tränade inte alls regelbundet och tränar för att vara ärlig: Ingenting. Måste nog bli bättre med träningen! Simning är en toppen träning och även skoj :D

Svar: Handlar om o bestämma sej o viljan 💕
Michelle Frandell

17 Johanna:

Låter som härlig träning, saknar och simma, måste bli bättre på och göra det.. 2 gånger i veckan är ett bra mål!

Svar: Ja verkligen det e det :)
Michelle Frandell

18 Yasmine mamma till Dennis och angelina:

Vad duktig du är hejja dig

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

19 Hanna Karlsson:

Men vad skönt att du är igång med träningen igen. Låter underbart att simma och sedan göra lite övningar. Två gånger i veckan är en bra början.

Svar: Ja det är den bästa motionen :) ialf för mig :) handlar inte om o bli starkare utan att hälsan ska bli bättre o att jag har en skada i axeln
Michelle Frandell

20 Moa Larsson:

Det allra svåraste brukar vara att känna motivation och att komma igång! Så glad att du nu gjort båda delarna. 2-3 gånger i veckan är en rimlig målsättning och jag ser fram emot att följa dina framgångar!

Svar: Ja det e svåraste har alltid vart på topp o tränat i ca 8 - 9 år . Två gng om veckan men förra året tappade jag det totalt och det svåraste e o komma igång . Va kul tack för de fina orden :)
Michelle Frandell

21 My:

Jag som tävlingssimmat kan rekomendera att simma längder under vatten för att öka kondition, när konditionen blir bättre så blir det lättare att träna. Det är så olika komtidtion på land och i vatten 😊

Svar: Jag simmade under vatten mycket innan och det ör verkligen superkul :)
Michelle Frandell

22 TwinMom.se:

Så härligt med simning! Jag önskar jag hade tiden över till att träna mer, men ska försöka få till det nu när vi flyttat!

Svar: Härligt :)
Michelle Frandell

23 Madelene :

Gillar ditt tänk på 2 gånger I veckan! Är man inte så van vid träning trots man trä at tidigare är 2 gånger i veckan perfekt!

Svar: Ja det tycker jag med :) tack 💕
Michelle Frandell

24 Marie:

Skönt att komma igång och träna och 2 ggr i veckan låter rimligt

Svar: Ja det e superbra :)
Michelle Frandell

25 Anneli @ spinkfinger.com:

2-3 gånger i veckan tycker jag är ett väldigt bra mål! Heja dig! Så härligt att simma, jag älskar det. Efteråt sätter jag mig gärna i bastun en stund.

Svar: Basta e så härligt borde göra det oftare :) 💕
Michelle Frandell

26 Anna:

Jag tror verkligen att det är smart att sätta upp ett mål med färre dagar och hålla där. Jag har en tendens att köra på för hårt i början och inte orka med sen.

Svar: Det blir lätt så för mig så därför har jag dessa mål :)
Michelle Frandell

27 Sara:

Vilken fin bild på dig.

Så himla skönt när man kommer iväg och gör något för sitt eget mående. Simning är ju så bra och skonsam träning dessutom! Om du är nöjd med två gånger i veckan så är det säkerligen det som din kropp behöver, låt ingen säga något annat!

Svar: Ja det e verkligen bra för kropp o själ :) 💕tack
Michelle Frandell

28 Kamilla:

Nu blev jag avis på dig som varit och simmat. Det hade jag verkligen velat hänga på. Simma måste vara den skönaste träningen av alla.

Svar: Jag ska simma igen imorgon hade jag tänkt , vart lite dåligt me det denna vecka .
Michelle Frandell

29 Amanda:

Vad du är duktig som har börjat träna nu och tycker det låter bra med 2-3 gånger i veckan. Varken för lite eller mycket :)

Svar: Precis :) tack 💕
Michelle Frandell

30 Yela:

Grymt jobbat med träningen fina du, jag blir motiverad till att börja! Skönt att du fått mer energi 😃

Svar: Härligt o få andra motiverade det e precis det jag vill :)
Michelle Frandell

31 Lexochlogan :

Två pass låter som en bra start när man kommer igång, det är målet för mig denna veckan med, så idag blir det powerwalk ocv hemma träning och sen blir det något på söndag med.

Svar: Powerwalk e väldigt bra :)
Michelle Frandell

32 Moa Hansson :

Skönt att komma igång med träningen :)

Svar: Det e det verkligen :)
Michelle Frandell

33 Therese:

Vilket bra mål du har =) vad duktig du är =)

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

34 Lillan Kind:

Jag kan verkligen förstå hur skönt det är att ha kommit igång med träningen igen!😊💕 Simning är ju ett väldigt bra sätt att röra på sig också😊

Svar: Ja det tog sin lilla tid men ibland kanske man behöver den tiden för o sätta igång :)
Michelle Frandell

35 Emelie:

Åh så härligt att vara igång med träningen igen! Jag och barnen har varit sjuka i flera veckor nu så träningen är tyvärr obefintlig just nu 😔

Svar: Åh stackare tråkigt med att ni har varit sjuka 💕
Michelle Frandell

36 Sandra:

Oh så skönt att simma, det var så längesedan jag var iväg. Man känner sig så lätt och fri i vatten ❤

37 Cecilia:

Härligt. Själv känner jag mig inte bekväm på ett gym. Tycker bättre om den träningen som inte känns.

Kommentera här: