Yoga strech - 🧘‍♀️


Hellu på er. 
Har kört nu yoga strech typ varje dag nu i en vecka typ. Det känns verkligen skillnad och muskler i benen byggs upp. Axlar sjunker ner. Bättre hållning och man känner sej piggare ju mer efter varje gång. Jag kör via efter youtube. En instruktör som heter yoga with adrianne. Hon förklarar precis allt så bra där och det känns verkligen så bra! 

Btw, jag fick igång Spotify sen 🤗 via min croomecaster. Jag är så nöjd med det köpet! Jag har bara kollat på filmer det senaste och bara vilat. Tagit hand om mig själv. Så har inte haft så mkt att skriva om. 

Men jag hoppas ni haft det bra så hörs vi. 

(null) 
💓
(null) 

Kommentarer:

1 Madde:

Yoga är så skönt. Ska på ett yogapass efter jobbet. Hot yinyoga. Underbart

2 Elina:

Vad härligt att du känner att yogan gör nytta! Det är ett skönt sätt att starta dagen.

3 fighterwomen09:

Vad bra att yogan fungerar för dig & hjälper. Musik hjälper mycket. Känns inte så ensamt & man blir glad av musik 😊. Viktigt att lyssna på kroppen & ta hand om den.

Ta hand om dig och va rädd om dig❣️🤗

4 Marlene:

Härligt att du känner skillnad så snabbt, då blir man motiverad att fortsätta. Kroppen behöver verkligen all rörelse som går att få.

5 Marie:

Härligt att det fungerar och du får en mjukare kropp i musklerna, det är toppen

6 Maria:

Adriannas yoga är verkligen lätt att följa. Borde köra den oftare själv

7 Popprinsessan :

Tack för tipset! Valkande upp väldigt stel i kroppen & skulle precis leta efter ett pass.

Svar: Tänkte på din förfrågan i förra inlägget :)
Michelle Frandell

Kommentera här: