Helg.

Tjo. 
Nu är det helg. Det känns som jag har ringt massa ärenden hela veckan vilket jag har oxå så nu är man verkligen trött på att ringa. Men man måste ju ta tag i saker som är viktiga. 
🥰
 Chroomecaster’n fick jag hem nu i veckan och den funkar så bra. Så bra att jag köpte det istället för ny dator el tv. Det stöds till Netflix- youtube- Disney + tv4 - SVT 1 , HBO Max - primevideo. Dock fick jag inte igång Spotify

(null)

Men det känns skönt att jag bara kan kolla på tvn nu o inte från mobilen.  Det blir en lugn helg med tvätt idag ialf. 

Jag har börjat köra strech yoga via youtube och den instruktören är verkligen så bra 😊. Mina axlar har verkligen sjunkit mkt bara på knappt en vecka och har heller inte lika ont i höfter och leder. Sakta men säkert framåt. 
Så det rekommenderar jag oxå. 

(null)

Känner mig mkt piggare nu denna vecka och orkar mer nu än att behöva bli jätte trött. Det känns bra. 
(null)

Hoppas ni får en bra Helg 💓

(null)

Kommentarer:

1 Madde:

Yoga i alla dess former gör så gott för oss alla. Vad bra att du känner sig nöjd med chromecastern du köpte. Billigare än både en tv och dator.

2 corkystyle:

Härligt att du fått det fungera med chromecasten. Jag själv har en själv och tycker den är så bra. Då jag skulle inte kunna streama på filmer/serier på tv:n utan den.

3 Popprinsessan :

Vad är det för stretch du kör? Tipsa gärna, jag behöver verkligen stretcha. Är såå stel!

4 Hannas krypin:

Mina höfter behöver också mycket stretch. Jag vill komma igång med pilatesträningen igen. Tror bristen på pilates har gjort att jag fått så ont. Youtube är bra, finns många bra instruktörer där.

5 Bland Kastruller och Vinglas :

Det är så härligt med yoga och kroppen den blir både smidig och stärkt av den.
Kram Kajsa

6 Elina:

Vad härligt att du har börjat med lite yoga! Skönt att du mår bättre.

7 fighterwomen09:

Skönt att avverkat samtalen ändå. Ibland kan det vara en tröskel att ta sig över. Att ringa samtal till vc eller så.
Skönt att du har en tv att titta på nu. Så du slipper se på mobilen - en liten skärm 🙂.
Det är skönt att stretcha. Gör det men borde göra det mer 🙂. Vad bra att du har hittat en bra kanal på youtube för Stretching.

Ta hand om dig och va rädd om dig🌹🤗

8 Marie:

Toppen att det fungerar med chromecast, det är som en annan tv då man surfar via det istället och man får ju mer att välja ifrån också. Det är helt ok när man inte vill köpa ny tv eller datorn =D

9 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv :

Men så skönt att fått hem en CC och att den funkar så bra. Hoppas du får till med Spotify också, kanske är det något uppdatering som krävs?

Kommentera här: