Premiär för sandbankarna ☀️


Hellu på er. Det händer liksom inget just nu förrtillfället. Dagarna går och jag försöker bara få mig att komma upp på fötter. Jag har nu börjat med work out hemma tråning istället. Via youtube’ men Shit va svetten rann ner igår.  De va en härlig känsla 🤗.  

Idag bestämde jag mig för att vi måste gå ut och promenera och få sol energi på oss. Hade tänkt bara börja lite till sjön först men istället blev det vidare till sandbankarna. 

Det är så vackert där :) 
(null) 
(null)

Sandbankarna ☀️💓🐶
(null)  
(null)

Ta hand om er ❤️

Kommentarer:

1 Popprinsessan:

Alltid härligt att komma ut och titta ut över vatten tycker jag. Det ger mig alltid energi.

Svar: Ja det är så fint :)
Michelle Frandell

2 fighterwomen09:

Vad bra att du tyckte om att svettas. Jag brukar med bara gå ut & börja gå. Sen får se hur kroppens känns & hur långt jag vill gå den här gången. Skönt att gå ner till vattnet. Trevligt att solen kom fram och lyste.

Ta hand om dig och va rädd om dig❣️🤗

Svar: Ja sådan go svett när man gjort det bra :) sen en kall dusch efter :)
Michelle Frandell

3 Stegsamlaren:

Kan vara effektivt med hemmaträning också, själv föredrar jag långa promenader utomhus men det är ju olika vad man vill träna.. Er promenad såg mysig ut

Svar: Jag varierar mkt. Kört mkt yoga på senaste men är nu mer inne på hög tempo och kondition.
Michelle Frandell

4 corkystyle:

Härligt att kunna göra ett träningspass hemma via youtube. Så härligt att ni kunde gå ända till sanbankarna och tror verkligen chloey uppskattade det. Bra att du tar det i din takt och inte stressar fram något.

Kommentera här: