Me and my photos. 📾


Jag har ju alltid gillat ta bilder. Det har vart mitt stora intresse hela livet.  Var ett tag sen jag nu fotade med systemkaneran men jag tog med den till sthlm nĂ€r vi var ute i vaxholmen förra helgen. 

Sen lite bilder pĂ„ nĂ€r ja va en stund pĂ„ vĂ€tterstranden för ett tag sen. 

Den Ska absolut fĂ„ följa med mera i sommar. ☀

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Jkpg, 

(null)

(null)

(null)

(null)


Ni kan hitta under kategorin: systemkameran - sĂ„ finns det en hel del bilder dĂ€r. 

Kommentarer:

1 Madde:

Jag Àr ocksÄ dÄlig pÄ att ta med just systemkameran fast det blir sÄ stor skillnad pÄ bilderna. Vackra bilder du tagit.

Svar: Ja man glömmer oftast den.
Michelle Frandell

2 Marie:

Hamnen och vatten och kust Àr alltid sÄ vackert att fota vid

Svar: Verkligen :)
Michelle Frandell

3 Hannas krypin:

Jag har en jÀttefin systemkamera men det Àr ju sÄ mycket smidigare att fota med mobilen för den hÀnger ju alltid med. SÄ fina bilder du tagit.

Svar: Ja det Àr bÄda för och nackdelar.
Michelle Frandell

4 Stegsamlaren:

Att fotografera naturen Àr bÄde roligt och tacksamt, givetvis blir det lika bra i stadsmiljö men naturfoton tilltalar pÄ ett annat sÀtt tycker jag. Det Àr alltid kul att ta bilder och det blir roligt att ha dom vid senare tillfÀllen

Svar: Ja jag vill dÀremot fotografera mera pÄ mÀnniskor.
Michelle Frandell

5 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv :

Jag Àlskar ocksÄ att fotografera. Tog med systemkameran igÄr och visst blir det nÄgot annat. HÄllet verkligen med om det.

Svar: Ja det blir ju mer instÀllningar man justera och lÀgga bilderna i fokus och bilderna blir ju mer mjukare.
Michelle Frandell

6 Popprinsessan :

Fotade mkt med systemkamera förr men nu nÀr mobilkamerorna Àr sÄ bra sÄ anvÀnder jag enbart mobilen.

Svar: Ja det kan man göra med :)
Michelle Frandell

7 corkystyle:

SÄ hÀrliga bilder du tagit. Kul att du har en systemkamera att fota med. SjÀlv har jag bara en digitalkamera och min mobil.

Svar: Tack sÄ mkt :) det Àr kul med bilder :) MSN kan alltid utvecklas :)
Michelle Frandell

8 Kamilla:

Älskar ocksĂ„ att fota men tycker att det ofta blir ett meck nĂ€r systemkameran ska med. Men visst Ă€r det roligt

Svar: Ja det blir klumpigt o ta med men det Àr kul o ta med ibland :)
Michelle Frandell

Kommentera hÀr: