Sveriges national dag 🇸🇪💕


Hej,  Sveriges national dag 💕

Firar ni? Jag känner jag inte alls att jag 
 orkar Fira dagar el traditonella festligheter. Så trött på det och det låter negativt.🌸

Jag går mkt promenad just nu med chloey.  Långa promenader och det känns alltid så bra efteråt. Jag tar saker o ting i min takt och jag måste det  för få min kropp  ska orka igen.    

Imorgon vill jag iväg och simma.  
Naturen för mig är mitt lugn och får mig att bli avslappnad och att njuta av det som finns runtomkring.  ☀️

Idag vart det svalt och perfekt för att gå ut o gå.  

Ta hand om er 🌸💕🐶
(null)

(null)

(null)

(null)     

Kommentarer:

1 Yasmine mamma till Dennis och Angelina :

Så bra med både promenader och frisk luft. Jag älskar dock att fira nationaldagen. Vad skönt att du får ett sådant lugn av att vara i naturen det är bra. Kram

Svar: Japp
Michelle Frandell

2 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv:

Visst är det något speciellt med att få tid utomhus. Förstår det precis :) . Jag firade igår, men kalas sonens pappa fyllde år.

Svar: Ja verkligen.
Michelle Frandell

3 Hannas krypin:

Jag firade inte nationaldagen igår, det enda jag gjorde var att hänga på badet med barnen och sedan dömde jag match på kvällen. Det är skönt att gå promenader.

Svar: Ja men det är ju gött ändå :)
Michelle Frandell

4 Elina:

Det är helt underbart att vara utomhus, precis som du säger så får man ett helt annat lugn.

Svar: Ja men tycker det är oxå skönt med svalt väder.
Michelle Frandell

5 Amanda:

Jag firade inte heller nationaldagen igår. Blev en promenad och njuta av solen. Tycker det är bra att du lyssnar på din kropp, det är viktigt :)

Svar: Nä det behöver man inte göra .
Michelle Frandell

6 corkystyle:

Jag firade inte igår. Däremot var jag ute på en promenad i ca 1 timme. Det är bra att du tar saker i din takt. Hoppas du tar dig dit till badet så du kan simma idag! Hoppas du får en bra tisdag.

Svar: Jag ska simma i poolen ev nästa vecka tänkte jag :)
Michelle Frandell

Kommentera här: