Insett.


Inget har brutit ner mig denna gång. Inget fick mig att krossa .  Jag växte istället och blev starkare .  Även om allt var ledsamt.  Det var en ända röra tills jag kom på fötter igen och såg allt i klarhet.  Jag kände mig inte vilsen längre utan kom upp på fötter igen .  

Tog mig starkare upp men det bröt mig inte ner .  För första gången i mitt liv så vet jag att det var inte mitt fel .  Jag gjorde allt rätt men till en viss del gick det  lite snett .  Men jag fick ett bättre jag så jag vann ändå i överlag .  

Jag fick mod o styrka att bemöta det som var jobbigt .  Jag vet nu hur allt fungerar och ibland går det inte att lita.   Jag fick de vänner  så länge jag sökte och fick ett helt nytt perspektiv på livet.  

Jag lät mig inte längre fängslas .  
Utan jag bröt kedjorna och log mot havet och friheten .  

(null)

/ skrivet av - Michelle Frandell .  

Kommentarer:

1 Hannas krypin :

Alltså det här är bara så bra skrivet! Så peppande och inspirerande.💚

Svar: Tack fina du 💕 brukar skriva dikter
Michelle Frandell

2 Amanda :

Så himla fint du skriver vännen stor kram till dej 🥰

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

3 Jennysvardag :

Så härligt att läsa att du har blivit starkare nu och gjorde saker på ett annat sätt. Visst känns det bra när man lyckas och känner att man vann. Heja dig 😃

Svar: Ja det känner jag 💕
Michelle Frandell

4 Paulina:

Super bra skrivit ! Blir verkligen peppad av ditt inlägg! Stämmer så bra! Fortsätt! Låt ingen trycka ner dig ❤️

Svar: Tack va glad jag blir 💕
Michelle Frandell

5 Madde:

Vad skönt att du kan känna så. För varje bakslag reser man sig upp starkare.

Svar: Exakt 👌🏻
Michelle Frandell

6 Sofie:

Skönt när man känner att man verkligen har blivit starkare 💪❤️

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

7 TwinMom.se:

Vad fint du skrivit och så härligt att du kommit så pass långt och kan känna dig starkare nu!

Svar: Ja det känner jag . Jag längtar bara att få jobba med något jag trivs med nu
Michelle Frandell

8 Josse:

Vad fint skrivit. ❤️❤️❤️❤️ Kram på dig

Svar: Tack
Michelle Frandell

9 Emma:

Det är så bra att du känner att du blivit starkare av allt! Ett steg bak och två steg framåt!

Svar: Japp det är det :)
Michelle Frandell

10 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så himla fint skrivet, du är verkligen duktig på att skriva <3

Svar: Tack 💕 det bor en liten poet i mig . Det brukar min familj säga då jag skriver oftas tal o sånt till dem
Michelle Frandell

11 Jenny:

Åh låter ju helt underbart. Att du tagit dig ut starkare trots motgångar!

Hoppas du får en härlig dag
Kram kram

Svar: Jag försöker nu är kroppen mest trött men psyket mår bra :)
Michelle Frandell

12 Popprinsessan:

Stark text. Hoppas att det är så du verkligen känner och att du växer dig starkare och starkare.

Svar: Det känner jag bara kroppen som är trött
Michelle Frandell

13 Wifeey:

Så jäkla grym är du :D
Måste vara skönt för dig att få ha den känslan och att känna att du inte bryts ner <3

Svar: Tack snälla 💕
Michelle Frandell

14 Anneli @ spinkfingerphoto.com:

Underbart att läsa och väldigt vackert skrivet <3

Svar: Tack 😃
Michelle Frandell

15 Elin:

Så bra o fint skrivet! :)

Svar: Tack
Michelle Frandell

16 Mina:

Vilken underbar text. En sådan underbar känsla att komma starkare ur en jobbig situation och kliva vidare i friheten ❤

Svar: Verkligen det handlar ju mkt att man varit låst till sej själv och inte vågat öppna sej till nya människor
Michelle Frandell

17 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Det låter som du verkligen funnit dig själv i texten. Att du vänt det som förut varit negativt till något bättre. Jag uppfattar det som positivt för dig :)

Svar: Jag har funnit mig själv sen några år tillbaka men sen kan man alltid växa i sej själv ännu mera . Jag kunde tex inte säga nej till människor o kunde bli lätt uttnuttjad . Idag vet jag mina gränser och säger nej men på ett fint sätt. Oftast handlar det om ’hur’ man säger saker o ting på 💕 och tack för de fina orden
Michelle Frandell

18 Anna:

Vilken fantastisk text vännen! Så fin! Heja dig, så skönt att du är starkare! Stor kram!

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

19 Becka Lindhe :

Grymt bra skrivit! Man blir stark av motgångar! <3

Svar: Absolut :)
Michelle Frandell

20 Anna:

Så fint skrivit! du är så stark ❤️

Svar: Tack jag försöker 💕
Michelle Frandell

21 Marie:

Ohh så hörligt och skönt att veta att det inte är ditt fel

Svar: Ja verkligen ... 💕
Michelle Frandell

22 Lexochlogan :

Du är så stark fina du och från det jag kan se på dina inlägg så har du växt dig så mycket starkare den tiden jag följt dig, sån skillnad. Heja dig

Svar: Tack 💕 du verkar ju genom go du 💕
Michelle Frandell

23 Jeanette :

En mycket bra och peppande text. Fint!

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

24 Amanda:

Så himla bra skrivet och så bra sagt. Så kul och höra att du tycker att du har växt :)

Svar: Det har jag och jag har mer att lära 😃
Michelle Frandell

25 Jenny:

Åh, så fint du skrivit. Underbart! Kram till dig!

Svar: Tack 😃
Michelle Frandell

26 Åse:

Aå fint skrivet av dej kram

Svar: Tack
Michelle Frandell

27 Therese%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520Carlsson%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520:

Bra kämpat 👍 så kul att du har växt 😊.

Svar: Det har jag 😃
Michelle Frandell

28 jessica:

ja man är så mycket starkar än vad man ibland tror. bra kämpat vännen ❤

Svar: Det är man, tack ❤️
Michelle Frandell

29 Kamilla:

Vacker text med stor insikt om livet. Underbart att du blev starkare och klokare av den erfarenheten

Svar: Tack snälla du 💕
Michelle Frandell

30 Marie:

Sån stark text. Så starkt gjort. Vad det än var för. Var det modigt. Enorm high five för dig och ditt val❤️

Svar: Tack så mkt :) det handlade om min arbetsträning att jag inte lät det bryta ner mig trots jag fick motgångar o ingen anställning men att det fick mig att se allt i klarhet 👌🏻
Michelle Frandell

Kommentera här: