Torsdag



Och plötsligt förändras livet väldigt mycket .  Det blir nya förändringar och nya utmaningar . Nya människor och mer lärdom .  👌🏻

Hej på er . 

Ja det var dagens funderingar . Jag jobbar bara och tar in mkt som är nytt för mig .  Detta är verkligen mitt år .  

Livet känns bra . Jag har nu båda bra dagar och ibland dåliga dagar .  Inget som dvalar längre .  Det går uppåt. 

Känner mig mer än nöjd med mig själv . 

Hoppas no gör det oxå . För vet ni . Ni är värda o få må bra .  

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Emma:

Åh vad kul att de verkar gå bra för dig nu fina du!
Livet går upp och ner men man ska ta vara på de bra

Svar: Exakt håller med dej 💕
Michelle Frandell

2 Jennysvardag:

Så härligt att läsa att du mår bra och kämpar på med jobbet. Så härligt att allt känns bra för dig

Svar: Det gör jag . Jag ska klara detta 💕
Michelle Frandell

3 Michaela :

Vad glad jag blir stäv att läsa att det går framåt 🙂

Svar: Ja det går bara bra 💕
Michelle Frandell

4 sofia:

Jag är verkligen så glad för din skull att livet känns så bra för dig, det är du verkligen värd. Vad go du är som peppar så mycket vännen :) <3

Svar: Tack min fina vän 💕
Michelle Frandell

5 Elin:

Skönt att allt går & känns bra i livet. Inget kul med att "inte känna nånting* så tolkade jag det du skrev dvalar i alla fall :) Hade en sån period i livet. Visste inte vart jag hade mig själv.

Svar: Japp du tolkade det helt rätt 💕
Michelle Frandell

6 Fröken Rödlök :

Vad roligt att läsa att livet känns bra just nu. Du är värd det ❤️

Svar: Du med 💕
Michelle Frandell

7 jessica:

vad kul att höra att detta år är ett bra år för dig. du skriver så vackra och kloka sanna saker <3

Svar: Tack snälla 💕
Michelle Frandell

8 Sarah:

Det är alltid roligt att träffa nytt folk :) Skönt att du mår bättre.

Svar: Ja det är det :)
Michelle Frandell

9 Amanda:

Vad kul och läsa att det går bra för dig och att du tycker det är kul. Ja man har både bra och mindre bra dagar :)

Svar: Absolut :)
Michelle Frandell

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så fint skrivet, detsamma :). Alla förtjänar att må bra och alla inklusive dig är värdefulla :)

Svar: Verkligen 💕
Michelle Frandell

11 Kamilla:

Ja det låter som du trivs bra på nya jobbet när man läser hos dig. Det måste kännas skönt att det går så bra. Hoppas att du får en fin start på helgen

Svar: Det gör jag 💕
Michelle Frandell

12 Jennifer:

Jag har fler bra dagar än dåliga och det är så skönt!

Svar: Gött för dej. Tycker det e bra o ha blandning för vips kan det bli dåligt efter ett tag
Michelle Frandell

13 Madde:

Vad glad jag blir av att läsa att det går bra för dig. Livet är verkligen som en bergochdalbana och visst uppskattar man då det går uppåt

Svar: Ja det gör man verkligen 💕
Michelle Frandell

14 Hannas krypin :

Vad glad jag blev över att läsa det här inlägget. Jag är verkligen glad för din skull att du mår mycket bättre och att saker och ting går uppåt. Härligt! 💓💓

Svar: Tack fina Hanna blev varm av denna kommentar 💕
Michelle Frandell

15 Pärla:

Så skönt när det är positiva förändringar! Låter som att du verkligen är på gång just nu.

Svar: Ja det känns bra 💕
Michelle Frandell

16 Johanna:

Alla har bra och dåliga dagar ♡ så kul att läsa att det är ett bra år ! Och super fin bild på dig ! ♡jag tror på dig ! ♡ glöm inte de ;D

Svar: Japp men jag menade i mig själv o att jag haft svacka i ca 7 mån 💕
Michelle Frandell

17 Amanda :

Så fint skrivet som. Du säger alla förkännar att må bra ☺️ vad skönt att du mår bättre kram

Svar: Ja det gör jag 💕 yes alla förtjänar det
Michelle Frandell

18 Evelina Långström :

Fin fundering och härligt pepp du ger! 🥰

Härligt när livet går framåt och på rätt håll.

Kram!

Svar: Tack 💕 vill bara sprida positivitet
Michelle Frandell

19 Moa Larsson:

Ibland är det så nyttigt att bara stanna upp, tänka efter och suga i sig all positiv energi. Du gör det på ett strålande sätt och det gör mig glad! Vi är många som hejar på dig vad du än tar dig an!

Svar: Tack . Dina fina kommentarer Moa värmer mig jämt om hjärtat 💕
Michelle Frandell

20 Linda:

Blir så glad av att läsa din inlägg💕. Jag försöker komma ihåg att jag är värd att må bra, måste ibland banka in det i huvudet😉.

Svar: Det är du verkligen 💕
Michelle Frandell

21 Therese:

Vad skönt att det går bra för dig =) och man kan ha dåliga dagar med ibland, det är helt ok =)

Svar: Absolut att det e är ok :) menar mer hellre bra o dåliga dagar än bara jobbigt mörker .
Michelle Frandell

22 Marie:

Ohh vad härlig känsla att känna så, sug åt dig och ta det till dig som dugör

Svar: Det gör jag :) 💕
Michelle Frandell

23 Jenny:

Så härligt att läsa att det känns bra för dig!!
Jag känner ungefär så jag med!!
I år är mitt år... har varit mamma i 18 år, men i år satsar jag mer på mig själv (självklart tar jag hand om barnen med) men jag fokuserar mkt mer på min hälsa än jag tidigare har gjort.

Kram kram

Svar: Man måste orka sej själv med för att kunna orka andra
Michelle Frandell

24 Sandra:

Så glad jag blir för dig, det är du verkligen värd ❤ njut av varje sekund ❤

Svar: Tack snälla💕
Michelle Frandell

25 Anna:

Låter jätte skönt att höra Michelle! Det gör mig glad att du känner så. Massor med kramar ❤️

Svar: Tack fina Anna 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: