Måndag och ny vecka


Jaha åter då en ny vecka med jobb .  Jag städade lägenheten igår som jag skulle vilket kändes jätte bra .  Och sen tränade jag o sen handla mat .  Så kändes  toppen o va på g igen  med träningen 👌🏻💪🏻 

Kommer träna igen nu i veckan o hålla uppe träningen 💕 märker hur mkt bättre jag mår utav det .  

(null)

(null)


När städningen var klar i hemmet . 

Det som ska förnyas i år är soffan , bordet . Vill ha en grå tapetserad vägg vid sängen .  Lite rosa o svarta kuddar på den nya soffan som jag ska köpa från soffadirekt.se och även en ny säng . Det kommer bli hur snyggt som helst . Nya gardiner kommer införskaffas . Och köket kommer göras om till hösten .  

Detta ska göras till hösten efter sommaren . 
Längtar 💕

(null)

(null)

(null)

Tavlorna kommer bytas ut ... och vill ha en annan lampa .  Samt finare bord vid soffan . Byrå. 
Funderar på marmor bord i guld . 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Daisy:

Duktig du är som städade :’) det har jag börjat med idag lite

Svar: Skönt , va rädd om dej om dej bara 💕
Michelle Frandell

2 Kamilla:

Jag vill också göra om massor här hemma. Men det mesta får vänta till hösten. Vilken fin klädställning du har.

Svar: Jag ska med vänta till hösten då jag fått utlovat troligen anställning :) 💕
Michelle Frandell

3 Therese:

Vad skönt det känns när man har städat =) härliga bilder från din lägenhet =)..

Svar: Tack så himla snällt sagt 💕
Michelle Frandell

4 Marie:

Skönt att komma igång med träning och härligt med simmning, skönta tt ha städat lgh

Svar: Ja det var verkligen välbehövligt efter tre veckors uppehåll pgrav förskylning o feber o annat 💕
Michelle Frandell

5 Mrs.Kjellstr%F6m%20:

Finns ingen bättre känsla än när man städat klart och bara kan njuta.
Så skönt att simma, skulle oxå vilja de haha

Så roligt de kommer bli att följa alla förändringar du ska göra i ditt hem 😁

Svar: Kul att du tycker det 😘ja det e bara o åka till badhus el en sjö o simma 😘
Michelle Frandell

6 Jennysvardag:

Vilka spännande planer du har. Jag hoppas att du kan byta ut allt som du vill. Det är kul att kunna förnya sitt hem :)

Svar: Det kommer jag kunna göra när jag har ekonomiskt bra 💕
Michelle Frandell

7 Moa Larsson:

Gud vad roligt med förändring i hemmet! Tror att alla olika komponenter kommer göra en ENORM skillnad. Du måste lova att fortsätta blogga och visa bilder ifrån det, det är så kul att följa!

Svar: Det ska jag verkligen visa sen Moa 💕 lovar det
Michelle Frandell

8 Pärla:

Skönt med vardag och lite rutiner och att du känner att träningen gör något bra.
Alltid skönt att städa, super fint du har det. Hade också velat tapetsera en vägg i sovrummet.

Svar: Ja rutiner e superviktigt o det har jag nu med allt o då fungerar vardagen så mkt bättre 💕
Michelle Frandell

9 Sara:

Kul att göra om hemma :D Jag ska också göra det så snart som jag kommer hem från min resa igen!

Svar: Åh va kul o resa , blir inte lite avis 😘
Michelle Frandell

10 Anonym:

Skönt att få det städat hemma.
Träning är verkligen något som man mår bra av. Det är svårt att komma iväg men efteråt är det så skönt.

Svar: De känner jag igen men när man väl är på plats så känns det bra att man tvingat dit sej själv 😘
Michelle Frandell

11 Marina:

Skönt att få det städat hemma.
Träning är verkligen något som man mår bra av. Det är svårt att komma iväg men efteråt är det så skönt.

Svar: Verkligen kroppen mår så mkt bättre utav det , ska träna på torsdag igen 😘
Michelle Frandell

12 Anna:

Så fint du har det hemma! Är så nyfiken på var du jobbar 😊❤️

Svar: Det kommer jag säga när jag blir anställd efter sommaren 😘
Michelle Frandell

13 Snabela:

Tänk vad lite de egentligen behövs för att få ett helt nytt rum. Det kan räcka med att bara byta gardiner. Men hoppas att det blir fint när du fått hem de nya sakerna.

Svar: Ja eller hur har idéer ju hur jag ska göra så tror det kommer bli jättesnyggt 😘
Michelle Frandell

14 sofia:

Oj så mycket du hann med, grymt gjort ju! Ja träning kan verkligen göra underverk för ens kropp alltså. Vilken fin lägenhet du har vännen :) <3

Svar: Tack min fina vän det ska göras om till mkt finare 💕
Michelle Frandell

15 Jenny:

Det är väl kul att förnya lite där hemma :)

Svar: Ja verkligen det var ett tag sen nu o mkt e så gammalt nu 😘
Michelle Frandell

16 Anna:

Så skönt att vara igång med träningen. Där skulle jag verkligen behöva ta ett krafttag!

Svar: Ja du får komma hot så tränar vi ihop 😘
Michelle Frandell

17 jessica:

men jösses vilken fin färg du hade på din bikinin, den blåa färgen är ju så fin :)

Svar: Tack fina den e köpt från bonprix tror den finns för denna säsongen med :) älskar blått
Michelle Frandell

18 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så skönt att du märker att du mår bättre av att träna, det är väl lite så att motion är det bästa för måendet :)

Svar: Ja verkligen det stämmer så bra det dör som du säger 😘
Michelle Frandell

19 Sara:

Det är så härligt att planera inredning älskar det! Jag har under sista månaderna målat om en hel del möbler och även använt dekorplsst för att fräscha upp så ekonomiskt som möjligt och resultatet har blivit över förväntan!

Svar: Ja det e super kul o inreda längtar verkligen till efter sommaren då jag kommer kunna göra det 😘
Michelle Frandell

20 Diana%252520Sael%2525F6en:

Blir säkert jättefint med sina inredningsplaner fast jag tycker att du har det fint nu också 😀

Svar: Tack fina 💕
Michelle Frandell

21 Sarah:

Så roligt att göra om massa sen :) Vi ska väl med fixa till det härhemma :)

Svar: Ja det ör det verkligen längtar till o förnya 💕
Michelle Frandell

22 Amanda:

Så duktig du är som städade igår och fick det rent, det är ju så skönt när det är gjort. :)

Svar: Verkligen :)
Michelle Frandell

23 Amanda :

Vad roligt att du har lite inrednings ider så roligt att göra om lite hemman😍

Svar: Ja annars vore väl det inte kul om man inte hade inredning idéer
Michelle Frandell

24 Hannas krypin:

Vad skönt att ha städningen gjord. Det behöver jag med göra. Härligt att det blev ett träningspass och vad roligt att läsa om dina inredningsplaner. Det låter riktigt snyggt. :-)

Svar: Ja det kommer bli hur bra som helst sen 💕
Michelle Frandell

25 Moa:

Det är alltid så skönt när man städat :)

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

26 Åsw:

Vilken fräsch pool då 😂

Svar: Ja elr hur :) dit ska jag imorgon :)
Michelle Frandell

27 Amanda (Swedish Passport):

Åh, det är ju alltid så himla roligt att göra om hemma :)

Svar: Ja visst är det , det blir sen till höst
Michelle Frandell

28 sandifighter:

Träning gör så mycket för kropp och själ, det gäller bara att hitta rätt träning, skönt att du funnit den. Jag vill också orka städa och fixa, men det får vänta. Viktigast är att jag kommer ifatt min energi <3

Svar: Träning gör verkligen mkt om man tränar rätt från början 💕
Michelle Frandell

29 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Vad skönt att ha hunnit med både att handla mat, träna och städa :) Det är härligt när man hinner mycket

Svar: Det e jätteskönt o få gjort så mkt ja 💕
Michelle Frandell

30 Madde:

Alltid roligt att få lite nytt hemma.Ibland behövs inte så mycket för att det ska bli superbra. Lite färg, nya gardiner mm

Svar: Det kan jag verkligen hålla med om . Men det blir till hösten när jag får anställning 👌🏻
Michelle Frandell

Kommentera här: