Tränade igår


Hallå ...

Pgrav att det var iron man igår här i Jönköping så fick bussarna ställas in och va på andra hållplatser .  Men visste inte va min hållplats var .  Så jag valde o gå till gymmet istället en timmes promenad i värmen och det bara svettades .  Sen var det underbart att hoppa i poolen och göra övningar .  Hade oturen igen där de stängde på sommaren klockan halv 5 på relaxen .  Men jag fick bada lite ialf :).det kändes skönt och huvudsaken med motionen o övningarna är min axel o motion så man kan sova gott.  

Jag mår så mkt bättre när man tränar och jag känner sån skillnad i kroppen och även måendet .  
Första träningen gjord för denna månaden 👌🏻

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


På kvällen gick jag och chloey våran vanliga kvällspromenad och hittade solnedgång som höll på o gå ned 😍

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Jenny:

så duktig du är och så fina bilder <3

Svar: tack
Michelle Frandell

2 Josefine:

Ja man mår bättre när man får röra på sig, helt klart.

Vilka fina bilder vid vattnet :)

Svar: tack
Michelle Frandell

3 Diana Saelöen:

Härligt med lite träning speciellt i pool. Ser ut att ha varit en härlig promenad med lilla söta vovven❤️

Svar: ja hon är så härlig så. :D och det var gött o promenera vid stranden
Michelle Frandell

4 Jennysvardag:

Vilken otur att dom hade ställt in bussarna. Härligt att du fick kunde träna i poolen på gymmet. Så magiskt att se solnedgången vid stranden :)

Svar: det var en bra dag...
Michelle Frandell

5 Daisy:

Gud vad skönt att träna :) måste börja igen känner jag

Svar: bara att börja :D
Michelle Frandell

6 Amanda :

Men vad skönt att du kunde träna lite 🙂 vilken skön promenad i solen med hunden

Svar: ja :D
Michelle Frandell

7 Sara:

Åh, så härliga strandbilder! Så skönt att du ändå tog dig till gymmet fast det var ändringar med bussar och hållplatserna :)

Svar: ja det var det :D
Michelle Frandell

8 Emma:

Härligt att du hann bada lite iallafall! Jag hade velat börja simma på kvällarna, känns som kroppen slappnar av då med

Svar: ja jag fick juh det mesta gjort ialf :D och somnade gott sen .
Michelle Frandell

9 Paulina:

Vad härligt med gymmet och stranden! Så otroligt mysigt! Skönt med att träna i vattnet ?? Aldrig testat<3

Det är tusan inte min musik smak så hade aldrig gått ditt haha <3

Svar: oj då måste du verkligen testa det tycker jag :D
Michelle Frandell

10 Pärla:

Skönt att gå till gymmet ändå tänker på det själv ibland att det är lite sjukt att man tar bilen/bussen till ett ställe där man ska motionera haha.
Men skönt att det funkar och känns bra för dig.

Svar: ja man borde ta o promennera mera och skita i telefonen . ;D
Michelle Frandell

11 Jenny:

Så skönt med vattengympa!
Ser ut som ni hade en fin prommis du och vovven!!! Så otroligt fina bilder!!

kram kram

Svar: ja det var gött med lite egna övningar.
Michelle Frandell

12 Katja%20:

Det är så fint Jönköping tycker jag! Vi körde igenom igår!!

Svar: va kul :D ja det är det .
Michelle Frandell

13 Fröken Rödlök:

Vad tråkigt det är när bussarna ställs in och flyttas runt och man inte riktigt får bra information om vartifrån de går... Tur du kunde promenera till din träning!

Svar: ja det blir så rörigt o bökigt då när bussarna ställs in men det brukar oftast vara på samma platser.
Michelle Frandell

14 Anna:

Låter som en riktigt fin dag! Jag älskar att simma/ bada som träning, det känns på något sätt inte som att man tränar då, typ. Så vacker promenad ni gick på! Så otroligt fint! ❤️Stor kram!

Svar: jag håller verkligen med om det :D
Michelle Frandell

15 Therese:

Härligt att simma som träning det känns så skönt i kroppen efteråt tycker jag =), härliga bilder =)

Svar: ja det tycker jag med :D
Michelle Frandell

16 sofia:

Alltså vilka drömbilder du bjuder på, så himla fina! Du är så duktig som håller i träningen och tränar vännen, en sån inpsiration är du :) <3

Svar: men tack för de magiska orden. :D <3 du e så fin vännen .
Michelle Frandell

17 Anna:

Låter härligt! & så duktig du är. Hejja dig Michelle! ❤️❤️

Svar: taack anna :D
Michelle Frandell

18 Kamilla:

Så vackert det är där vid vattnet. Är det Vänern? Skönt att första träningspasset är avklarat

Svar: Vättern är det.
Michelle Frandell

19 Moa Larsson:

Fina du, vad duktigt att välja en alternativ väg och gå till simningen! Tråkigt att det inte blev så långt som du hade tänkt dig men jag kan ju tro att promenaden vägde upp.

Svar: ja promenaden den blev svettig och lång :D
Michelle Frandell

20 Yela:

Vilka otroligt vackra bilder vid stranden! Så skönt med lite bad och träning också, simma är ju så kul. Önskar dig en fortsatt fin vecka 🤗

Svar: tack snälla ja att simma är juh det bästa. :D
Michelle Frandell

21 Liw:

Vad härligt med träning och att sedan hoppa i poolen. Ironman gillar jag att kolla på. Alla hejar på hjältarna som deltar.

Svar: iron man är en grej i stan då folk deltar i tävlingar så som simning, springning, osv :D
Michelle Frandell

22 Linda :

Det är skönt att simma 🦈🦈🦈🦈
Bra jobbat!

Svar: ja kroppen mår som bäst då :D
Michelle Frandell

23 Sofie:

Ser himla mysigt ut och få simma, så skönt 🙂

Svar: ja det behöver man att göra. :D
Michelle Frandell

24 jessica:

gud vilka vackra bilder från stranden, så mysigt med kvällspromenad i solnedgången <3 kram

Svar: ja det är det verkligen :D
Michelle Frandell

25 A:

Jag har såååå svårt att komma igång och träna, även fast jag vet precis det där om hur skönt det är för kroppen...

Svar: jag med jag kan tappa det väldigt lätt men därför jag bara ha som mål just nu en gång i veckan . detta året eftersom jag jobbar med .
Michelle Frandell

26 Sanna:

Men WOW vilken magisk solnedgång! Så härligt med en promenad och sen hoppa ner i vattnet :)

Svar: ja eller hur . det är underbart när det är en fin solnedgång :D
Michelle Frandell

27 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så härligt att du fick simma :). Men trist att relaxen stängde så tidigt berodde det på att det var Iron Man eller något annat?

Svar: ja det var juh lite trist men nu vet man att stänger tidigare på helger under sommaren .
Michelle Frandell

28 Mrs.Kjellstr%F6m:

Wooow vilka otroligt vackra bilder du har tagit nere vid havet :D
måste kännas otroligt skönt att bara gå där och slappna av och själen älskar de

Svar: ja det är fint här . :D brukar gå dit till sjön ibland :D
Michelle Frandell

29 Moa:

Skönt att simma :)

Svar: ja..
Michelle Frandell

30 Hannas krypin:

Härligt att du fick en rejäl promenad till gymmet och sedan kunde hoppa i vattnet och träna. Jag mår verkligen så mycket bättre när jag tränar så jag förstår vad du menar. Underbara bilder du bjuder på. Solnedgångar är magiska tycker jag.

Svar: ja det var väldigt gött sen faktist o hoppa in i vattnet efter en svettig promenad. :D
Michelle Frandell

31 Mina :

Vilka fina bilder och så härligt att kunna ta en kvällspromenad med den utsikten ❤

Svar: Ja det e så härligt :)
Michelle Frandell

32 Ullie:

att röra på ssej 'r alltid bra. japp vvi vva på ironman typ flera timmar men ja har ju svårt o gå men satt o kikade på springningen läng växling avv band o målet
roligt me lite jippo
härligt vväder oxå ju
visste inte e stänge tidigare nu kram

Svar: Va sjukt jobbigt med iron man den dagen då alla bussar inte gick som det skulle typ
Michelle Frandell

33 Amanda:

Vad skönt att du fick dig en långpromenad och att du iaf fick och hann göra övningarna i poolen så du fick träna. Vilken fin bild på solnedgången och Chloey :)

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

34 Åse:

Grymt jobbar Tjena . Några särskilda övningar du gör i vattnet ?:)

Svar: Vanliga övningar :)
Michelle Frandell

35 Åse:

Haha tur jag kan stava 😂😂😂😂

Svar: Hehe
Michelle Frandell

36 Marie:

Skönt att träna och härligt med ett dopp i poolen härliga bilder

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

37 Kamillajönköping är :

Jönköping är en vacker stad särskilt vid Vänern tycker jag. Skönt att du mår bra på jobbet igen

Svar: Vättern tror jag att du menar :D
Michelle Frandell

Kommentera här: