Söndag


Hej på er .  
Idag har chloey kommit hem :)
 som vanligt blev hon så glad och nu ligger hon i min säng o sover . 🐶 Jag själv mår bättre men är lite trött o svag och har duschat .  Kommer nog ta ett tag innan aptiten kommer tillbaka .   Dock har jag bara ont i min hals då jag typ hostat sönder den .  hade behövt glass nu 😂 denna vecka blir det bara lugnt .  Mest städ och tvätt och återhämtning . 

Hoppas ni får en bra söndag och va rädda om er 💕

När jag och mina syskon var bebisar .... 
Kan ni gissa vem jag är  ?  :) och nu ska min syrra  få bebis om knappt nån månad .  

(null)


Jag är i mitten :) 

Kommentarer:

1 Moa Hansson:

Vilken superfin bild, skönt att hon är hemma igen! :)

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

2 Viktor:

Glass hade ju inte suttit fel här heller nu haha! :D Skönt iallafall du mår bättre ! :)

Svar: Ne verkligen inte blir nog o köpa imorgon 😀
Michelle Frandell

3 Emma Engström:

Nämen så söt bild!! :D

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

4 Sandra:

Vilket fint kort. Om glass skriker ungarna varje gång de är förkylda för det säger deras farmor att de ska ha 😂😂😂
Fast hostar man är mjölkprodukter inge bra, ökar bara hostan 😣

Svar: Sant men det kyler ner oxå 💕
Michelle Frandell

5 Madelene:

Vad härligt att hon har kommit hem igen. Vilken söt bild på er

Svar: Ja nu är hon hemma 💕
Michelle Frandell

6 Jessica:

Glass var bland det första jag fick i mig efter vår sjukstuga. Skönt att du ändå mår lite bättre. Ta hand om dig ♥️♥️

Svar: Ja det är ju så gott 💕 tack du med
Michelle Frandell

7 Jennifer:

Jag tog all tvätt idag så nu är jag fri gällande den fram tills helgen :D Hoppas din vecka blir bra!

Svar: Skönt att tvätten är gjord 💕
Michelle Frandell

8 Sarah:

Så mysigt att ha hunden hemma igen :) Synd att du inte hade glass hemma :(

Svar: Ja verkligen 💕det blir o köpa imorgon
Michelle Frandell

9 Amanda:

Så skönt att du mår bättre, ja det brukar ju ta sin lilla tid med aptiten efter magsjuka men den kommer tillbaka :)

Svar: Ja det gör ju det 💕
Michelle Frandell

10 sofia:

Men gud så söt du var! Kan förstå att det måste vara underbart att ha vovven hemma igen :) <3

Svar: Tack 💕 ja det är så myssigt med henne
Michelle Frandell

11 Elisabeth :

Jag hade tänkt att gissa på lill-flickan i mitten ☺ Jättefin bild.

Svar: Det stämmer 💕
Michelle Frandell

12 Anna:

Jag gissar på att du är den minsta i mitten? 😍❤️

Svar: Det stämmer 💕😀
Michelle Frandell

13 Daisy:

Skönt att du börjar bli bättre :)

Svar: Ja 💕
Michelle Frandell

14 Therese:

Du får vila upp dig så du blir bättre =)skönt att duscha bort bacillerna =) krya på dig =)

Svar: Ja det var välbehövligt med en dusch 💕
Michelle Frandell

15 Julia:

Skönt att din vovve hår kommit hem igen. Måste ha känts så tomt att inte ha henne hemma. Vet hur tyst och tomt det va utan mina kissar hemma 😅

Svar: Ja det blir jättetomt 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: