valpkursen ... nr 6

 
Hallå ! 
Tisdag idag och idag ska jag iväg och handla mat. känns som jag börjar orka lite mer att vara igång då jag är nästan igång varje dag. igår var jag på vi på valpkursen och chloey fick öva station me de andra hundarna. det gick jättebra och hon var så glad o få springa i hagen  där inkallningen var. det är så roligt och social med kursen . och välidigt kul . nästa gång blir det o träna i stadsmiljö. Då ska vi gå promenad med hundarna i stan ... det blir roligt . samtidigt som vi gör alla övningar som vi lärt oss under kursens gång. synd jag missade förra för det var tydligen lite tricks o sånt jag hade missat, target heter det. men man kan juh inte hjälpa om man var sjuk. jag hoppas dock jag inte blir det igen för skorna blev helt bläta efter snön som legat på marken och de var geggigt överallt så måste ha bättre skor nästa gång. 
 
Härmed kan jag även att jag fick meddelande från min systers sambo och nu är dem äntligen på bb efter två veckors väntan. så nu inom några timmar blir jag Moster ! Vad jag längtar ... 
 
 
 
 
 
I hundklubben. 
 
 
 

Kommentarer:

1 Madde:

Så roligt att jobba med sin hund. Något jag saknar så mycket. Tyvärr vill inte min man ha en hund. Så spännande med din syster. Hoppas vi får läsa snart hur det gick :-)

Svar: Tråkigt att han inte vill det 💕
Michelle Frandell

2 Hanna Karlsson:

Kul att du var på valpkursen igår. Det är alltid tråkigt när man missar gånger. Men så spännande att bebisen är på väg nu. :-)

Svar: Ja det e det men det gick bra ändå 💕
Michelle Frandell

3 Amanda :

Men vad roligt med en hud klubb ☺️

Svar: Japp 💕
Michelle Frandell

4 Sandra:

Då hoppas jag att bebis kommit nu, annars önskat jag henne ett lycka till ❤
Så kul med valpkursen, du får ha ett par stövlar på dig ❤

Svar: Hon har kommit ut 💕
Michelle Frandell

5 Jennysvardag:

Så skönt att du är piggare. Vad roligt att du snart är moster

Svar: Ja det känns mkt bättre 💕
Michelle Frandell

6 Åse:

Va roligt med valpkurs. Jag tror intr ens de finns här jag bor

Svar: Det gör det säkert bara att man måste finna den 💕
Michelle Frandell

7 Julia:

Åh vad kul att du snart är moster! :D Roligt att det går så bra på valpkursen

Svar: Ja det gör det 💕
Michelle Frandell

8 Elisa:

Så kul med hundkurs! Då får hon kanske lite nya hundkompisar också. :)

Vad spännande att du kanske är moster nu! Hoppas allt har gått bra :D

Svar: Ja hon har fått några kompisar 💕
Michelle Frandell

9 Annica:

Ohh! Denna väntans tider, innan man får besked.. Den är jobbigt men ändå helt härlig! :D

Svar: Ja det var en lång väntan kändes det som 💕
Michelle Frandell

10 Carro :

vad skönt att du har fått lite mer energi om dagarna.Vad roligt att höra att det går bra på valpkursen.Hoppas att du nu får hålla dig frisk så du inte missar fler tillfällen på valpkursen.

Svar: Ja det känns jättebra 💕 orkar mkt mer nu
Michelle Frandell

11 Josefine:

Så skönt med mer energi. Kul med valplurs, skulle jag med behöva 😊 eller inte jag, hunden haha

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

12 Lisa:

Åh, grattis till att du snart är moster och till att valpkursen går bra :)

Svar: Tack snälla 💕
Michelle Frandell

13 Lovisa:

Vad roligt med hundkurs! Gick aldrig det med min hund men det är något jag ångrar idag! Lycka till!

Svar: Det är verkligen lärorikt att gå valpkurs 💕
Michelle Frandell

14 Pärla:

Kul att ni gör framsteg. Och ja, sjuk kan man blir. hoppas bebis tittar ut riktigt snart nu då

Svar: Det har vi verkligen gjort 💕
Michelle Frandell

15 hanna:

Så roligt att läsa att hundkursen går bra, och att ni gör sånna framsteg. Skönt att även du orkar mer. Livet blir ju så mkt enklare då.

Svar: Va kul att höra att du tycker det 💕
Michelle Frandell

16 Sarah:

Roligt att det gick bra på valpkursen :) Spännande för dig att bli moster :)

Svar: Ja det var så spännande men ännu mer spännande att få träffa den lille 💕
Michelle Frandell

17 Johanna:

Kul med valpkurs, men ännu roligare att du snart är moster om du inte redan blivit det :)

Svar: Det har jag blivit 💕
Michelle Frandell

18 Therese:

Grattis då är du snart moster =) kommer inte ta så lång tid nu =) Härliga bilder =)

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

19 Madelene:

Åhh kursen verkar vara helt amazing för din vovve. Roligt att träna nästa gång i stadsmiljö

Svar: Ja imorgon ska vi promenera med vovvarna 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: