Myssdag deluxe med min vovve

 
 
imorse ville chloey vara med mig hela förmiddagen och bara vara jämte mig o mysa .  Vad har jag gjort för att förtjäna en sån här mysig härlig vovve .  Jämt när vi åker buss så kollar alla på henne o ge henne komplimanger
😍😘🐶.  
 
Så idag har jag sovit ut .  Verkligen . Det har varit så skönt och gjort saker emellanåt , . Diskat . Städat och kollat serier gjort tacopaj igen 😂 
 
landat liksom efter den stora nyheten igår.  Utav 300 intresseanmälningar.  5 som fick visning .  Så fick jag lägenheten 😃 har fortfarande svårt o tro det .  
 
Så här ser ritningen utav lägenheten ut . Större lya ,  slippa badkar .  Balkong och även hiss :) ja och det är bara inom Jönköpings området som jag kommer att flytta .  
 
längtar så tills man får börja inreda :) 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 yasmine mamma till dennis och angelina:

så kul och grattis till lägenheten förstår att du vill börja inreda och fixa.
det är alltid kul vid nytt boende - allafall lite extra skoj.
Ha en fin kväll nu kram

Svar: Ja och nu behövs alla mina saker att rensas .
Michelle Frandell

2 Paulina:

Vad härligt med mysiga dagar! Det behöver alla!
Tycker man blir mer lugnare och så! Härligt är det! ❤️❤️ Kul! Vill se massa inrednings inlägg 😘😍

Svar: Du kommer att få se massa inrednings inlägg sen :)
Michelle Frandell

3 Amanda:

Vad stor lägenheten är kommer få mycket mer plats så det blir toppen. Själv skulle jag vilja ha badkar så man kan ligga i ett varmt bad på vintern :)

Svar: Det är bara en etta men det är väldigt ljus fin och öppen :)
Michelle Frandell

4 Ullie:

men åhh så gosig hon e
nej men grattis vart ska du flytta . jobbigt me badkar men ja har båda härligt o lägga mej i ett varmt bad oxå för min kropp

Svar: Inom Jönköping bara. . Behöver komma bort från mitt i smeten .
Michelle Frandell

5 Yela:

Planlösningen ser ju superbra ut! Så skönt med balkong också. Att inreda är ju såå himla kul, vi flyttade in här i Maj & fortfarande en massa att fixa med inredning vilket är superkul 😃💕

Svar: Ja håller verkligen med dej kompis 💕 inredning är superkul .
Michelle Frandell

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Åh så roligt :D. Grattis till det nya boendet :D.
Sen förstår jag att hon får många komplimanger hon är så himla fin :D

Svar: Tack snälla du 💕
Michelle Frandell

7 Madde:

Den ser välplanerad ut. Gillar då den har ett kök också. Idag är det så moderna med öppna planlösningar.

Svar: Ja verkligen mkt finare kök än den jag har nu
Michelle Frandell

8 Kamilla:

Vad roligt och stort grattis till nya våningen. Balkong är ju mysigt att kunna sitta på. När får du flytta in?

Svar: 1:a november får jag flytta :)
Michelle Frandell

9 Amanda :

Åh grattis till ditt nya boende 🤗 hon är värkligen jätte fin

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

10 Josefine:

åh inte alls dumt med sovmorgon! :PÖnskar jag fick det men icke.Här är de upp och hoppa tidigt varje dag! :) Grattis igen :)

Svar: Tack nä det är inget sovrum :/
Michelle Frandell

11 Snabela :

Förstår att det är många som kollar in henne och kommenterar henne. Hon är ju då himla söt ju.

Svar: Ja verkligen just nu är skäller hon mkt pgrav könsmognad o sv men det går väl bort efter ett tag .
Michelle Frandell

12 Marie:

Förstår att det är svårt att tro det men det ska du känna dig extra taggad och glad över

Svar: Det är jag . Ska bli så skönt o komma iväg härifrån :)
Michelle Frandell

13 Hanna Karlsson:

Åh så mysig hon är! Tänker att hunden blir som man förtjänar. Du ger Chloey så mycket kärlek så det är klart hon vill ge tillbaka dig. Jag tror det var meningen att du skulle få lägenheten. Är glad för din skull!

Svar: Tack fina Hanna för dina fina ord 💕
Michelle Frandell

14 Malin Moen:

Grattis. Gratulerar till det nya boningen. Hoppas verkligen du kommer trivas där! ☺️

Svar: Det tror jag att jag kommer göra :) tack 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: