Torsdag .



Hej på er . 
Fick bli ett läkarbesök idag . Så jag fick ut sömntabletter för en vecka . Det är inte bra o ha det för länge så fick tillfälligt .  
Jag blir hemma hela nästa vecka med pgrav andra saker som inte behövs säga här . 


Hur mår ni och vad ska ni hitta på i helgen ? 
Jag har inget o skriva om riktigt . Men jag lovar o uppdatera när chloey är hemma . Och kommer ta riktigt fina bilder henne ute med min systemkamera 

. Imorgon behöver jag mina syskon . 

Puss 

Stora ringar under ögonen ...  (null)

(null)

Kommentarer:

1 Harriet:

Hoppas det löser sig vad som än försigår. Och hoppas du får sova ut och vila dig. Ta hand om dig och glöm inte njuta av fina hösten utomhus. Gör under att vistas i natur.

Svar: det går bättre , tack :)
Michelle Frandell

2 Noelia:

Hoppas det kan hjälpa dig till ett bra mönster igen!

Svar: det blir det måste ha rutiner
Michelle Frandell

3 sofia:

Ta hand om dig finaste du! Ska bli så roligt att få se valpen :) <3

Svar: du med :) gumman
Michelle Frandell

4 Jessica:

Önskar dig en fin helg

Svar: tack desamma
Michelle Frandell

5 Freja:

Hoppas sömntabletterna hjälper dig! <3

Svar: det hjälper lite
Michelle Frandell

6 Viktor:

Ta hand om dig verkligen! Man behöver inte säga allt om man inte vill! :)

Svar: tack :) du med
Michelle Frandell

Kommentera här: