Måndag

 
 
Hej på er . 
Har arbetstränat  idag och sen handlade jag mat . Det var mycket att göra idag .  Hann även städa lägenheten innan trots jag hade sovit superduper dåligt inatt för det är så himlans tomt utan min vovve som dog förra veckan 😢 men det känns så rätt med chloey Att  jag får hem henne den 20/10 😀 . En vecka innan min födelsedag . Jag är en hund människa och kommer alltid vara de . Kan inte va utan de små liven .  Förstår att en del tycker de e tidigt med redan en ny vovve . Men för mig känns de så rätt . Då jag förlorat totalt mina rutiner promenader o allt . Och jag är inte den som går ut självmant o promenerar . Självklart kommer min vovve Angust alltid va min speciella första hund .  Hoppas ni förstår mig .  
 
Imorgon blir det att fortsätta städa innan Jobbet o sen ta och boka tvättid . På onsdag kör jag simningen istället . Känner Att livet börjas ta form . Har fin familj och vänner och nu en plats att gå till . Man börjar sakta men säkert bli hel igen . 
 
Puss på er . Tack för all peppande stöd ni ger mig ❤️❤️❤️❤️
 
 
Bryr mig inte om hur många kommentarer jag får , det e dem där fina orden som gör det lilla extra i vardagen och de e därför jag har min bloggtråd i gruppen bloggar på fb 😀 för o sprida kärlek . 
 
Chloey 💕🐶
 
När hon blir lite större så har jag även tänkt att träna henne i agility o sånt 🐶😍💕
 
(null)
 
(null)
 
 

Kommentarer:

1 Kirsi:

Men åh, vilken söt hund. :)

Svar: Tack
Michelle Frandell

2 Daisy:

Vad skönt att du har stöttning , och super söta bilder

3 sofia:

Blir så glad för din skull att du känner att livet börjar ta form igen och att det går åt rätt håll. :) <3

Svar: Tack vännen ❤️
Michelle Frandell

4 Emelie:

Men åh så söt! 😍 hoppas du får en fin dag ❤️

Svar: Tack 😘
Michelle Frandell

5 Viktor:

Vilken söt hund ju! Känns det rätt, så känns det rätt! Huvudsaken är ju hur det känns för dig :D Hundar är så fantastiska djur! :)

Svar: Ja de e dem😍
Michelle Frandell

6 Annaasvensson:

Vad fin chloey är😍 hoppas det går fort fram tills den 20 nu så du kan fylla upp tomrummet ❤️

Svar: Tack visst e hon ❤️
Michelle Frandell

7 anneli:

Så underbart, vi tränar agility med våra hundar :)

Svar: Kul :) har du nån klubb (valpkurs) du vet om i jönköpingsområdet man kan gå till ?
Michelle Frandell

8 Elisabeth:

Jag brukar säga att det är inte antalet läsare eller kommentarer som gör det utan det är vem och hur de kommenterar :-) Ha en fin dag!

Svar: Håller med till hundra ❤️
Michelle Frandell

9 Nilla:

Skönt att du har din familj och vänner som stöttr dig. Så fin chloey är, förstår att du längtar till den 20:e.

Svar: Tack snälla
Michelle Frandell

10 Lexochlogan :

Bra att sysselsätta sig när saknaden blir stor. Så mysigt med att snart få hem en valp

Svar: Ja det måste man tomheten är stor .
Michelle Frandell

Kommentera här: