Fredag


Hej på er ! 

Igår kom mamma förbi efter sitt jobb och vi pratade o va med chloey och mitt i allt ringde brossan ❤️

Det var en trevlig kväll o behövde verkligen få prata med mamma . På söndag ska mamma o pappa komma hit för då fyller jag 31 år 😍 har begärt på beställning tårta :) min present blev ju chloey så jag önskar mig inget . Jag köpte chloey helt själv för mina egna pengar och presenten från mamma o pappa blev lite till annat . Så jag kan inte vara mer än nöjd ❤️

Jag har idag köpt (beställt) hem saker från nätet till lille chloey . Tror allt gick ca på en 500 kr .  Valp foder , bra sele med koppel , klädes plagg till o börja med för hösten /vintern . Klo tång . 
Får nog hem på onsdag nästa vecka😍🐶

Nu har hon fått Angust gamla hundkorg och den trivdes hon i 😀

(null)

(null)



Kommentarer:

1 denevigaresenären :

Alltid trevligt när mamma kommer på besök 😊

Svar: Absolut , det behövs :)
Michelle Frandell

2 Wifeey:

men va roligt, älskar oxå att shoppa hundsaker o så :D
Grattis i förskott finaste du

Svar: Tack ja det är det 💕🐶
Michelle Frandell

3 sofia:

Åh helt klart den bästa presenten man kan få! Vad kul att få se vad du har köpt :) <3

4 Viktor:

Grattis redan nu i förskott, kul med födelsedag så snart ! :D Vad mysigt att beställa lite till sin valp! :D

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

5 Cissi :

Grattis i förskott 🎈💐

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

6 Sofie:

Grattis i förskott =)

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

7 Anna svensson:

Grattis i förskott ❤️

Svar: Tack
Michelle Frandell

8 Lexochlogan :

En perfekt present till sig själv, förstår dig att du inte önskat dig något mer. grattis i förskott

Svar: Ja det var det verkligen :)
Michelle Frandell

Kommentera här: