Äntligen helg ...


Yey äntligen 
Nu har jag kommit hem och landat hos mina föräldrar . Är där lite för känns så himla tomt efter Angust i lägenheten . Inatt var jag där o sov o kändes jätte jobbigt . I helgen tänkte jag träna , fixa lite o ta upp saker till vinden...städa och boka tvätt- tid . Så har ändå lite o göra även om jag tar det rätts så lugnt . Första jobbvecka efter tre månaders ledighet är klar äntligen .  Så e jobbvecka nr 2 igång på måndag . 

Puss på er 

(null)

(null)

(null)

Glöm inte bort att du är älskad och värdefull för den du är och låt aldrig någon annan få säga något annat . ❤️

Kommentarer:

1 Sara Rösund:

Åh va fin du är! Hoppas du får en jätte fin helg!!❤️

Svar: Tack du med 💕
Michelle Frandell

2 Harriet:

Det är verkligen jobbigt att behöva säga farväl till en hårig familjemedlem. Ta hand om dig. Kram

Svar: Verkligen . Angust betydde så mkt för mig
Michelle Frandell

3 Daisy:

Ha en super helg

Svar: Desamma :)
Michelle Frandell

4 Amanda Lundqvist:

Så fin du är!

Svar: Tack så mkt 💕
Michelle Frandell

5 Amanda:

Så fint du har 🙂

Svar: Tack
Michelle Frandell

6 sofia:

Jag förstår att det känns tomt hemma hos dig nu, skönt du har dina föräldrar du kan åka till när det känns så. Du är så fin :) <3

Svar: Ja det känns jätte tomt 🤔😢
Michelle Frandell

7 Amanda:

Du har ett sådant otroligt fint hår :) Hoppas du får en super bra dag

Svar: Tack så mycket 💕 hoppas du med får enfin dag
Michelle Frandell

8 Annaasvensson:

Kram på dig fina du❤️

Svar: Tack
Michelle Frandell

9 Jennifer:

Så fin du är!

Svar: Tack
Michelle Frandell

Kommentera här: