Det får gärna bli höst nu ...



Bara jag som tycker det börjar bli jobbigt med värmen ? Det bara rinner ner svett över hela ansiktet o ibland få man gå o duscha typ två Gngr per dag . 

Jag har hämtat ut lite nya kläder som kom idag äntligen :) 

Och nu diskat o gjort potatismos och köttfärs och mango smoothie :) mums! 
sjukt mätt snabbt då jag ätit dåligt de senaste dagarna . 

Vad ska ni hitta på idag ? 

Vilken outfit tycker ni är finast ? 
Den första bilden är det som kom idag 
(null)

(null)

Ny plånbok :) 
(null)

Igår var det så vackert vid vätterstranden .. 
(null)     

Kommentarer:

1 Marie:

Skönt med sommar och semester och ja så. Men ja man längtar efter krispiga luften

Svar: de gör man :)
Michelle Frandell

2 Jenny:

Jag känner också att det mer än gärna får bli höst snart :) här kom det precis en liten regnskur. Jag hoppas att det kommer mer regn 🙈

Svar: ja verkligen de e så myssigt med höst :)
Michelle Frandell

3 Jennie:

Så fina saker du köpt, gillar verkligen plånboken 😍

Svar: den e från bonprix :)
Michelle Frandell

4 Emma Engström:

Alltid så roligt med lite nya kläder! :D

Svar: verkligen :)
Michelle Frandell

5 Wifeey:

så snygga kläder :D

Svar: tack :)
Michelle Frandell

6 Lexochlogan :

Hösten är fin, men för mig får gärna sommaren stanna så länge det går

Svar: :)
Michelle Frandell

7 Anna:

Håller med! Värmen börjar bli olidlig! 😨

Svar: ja :/
Michelle Frandell

8 Thea Martinsson - 22 år & blivande mamma:

Längtar så till hösten och alla dess färger! Men skönt med sommar också :)

Svar: ja med o tända ljus på kvällarna :)
Michelle Frandell

9 linnéa:

Så fina grejer! :)
Jag klagar på värmen men vill ändå se det som så att man kommer ångra sig när det ligger snö överallt i vinter haha :D

Svar: hahaha ja så e det verkligen :)
Michelle Frandell

10 Emilia :

Så fina grejer! Värmen vill jag inte klaga på, synd bara att den orsakar så mycket hemskt här i landet 😥

Svar: tack :) håller med om att de e synd de orsakar så mkt
Michelle Frandell

Kommentera här: