Ny inredning på gång

Jag har tänkt o förnya min lägenhet sen när jag får den igen.  Jag ska få den ljusare i rummet . Det jag ska behålla är mina gardiner , sängen , tallrikar osv.  Det jag ska byta ut är: 

 
1. Soffan 
2. Mattan 
3. Mina två tavlor jag haft superduper länge ! 
4. Glas ! 
5 . Sätta dit en spegel . 
6, byta ut påslakan. 
7. Lägga till en väggklocka i köket . Och införskaffa mig mera lådor.  
 
Det gamla kommer jag ge bort till rädda barnen elr slänga.  Det kmr bli kul :) 
 
Sen kmr jag även för ya golvmattorna , så det kmr bli ett stort projekt. ! Även en del saker behåller jag :) 
 
Jag har ännu inte riktigt bestämt mig för vilken soffa men visar tre alternativ.  
 
Det nya:
 
 
De gamla gamla gardiner lampa och säng kmr vara kvar så allt kmr bli hur snyggt som helst :) 
 

Kommentera här: