Igång… ❤️



Nuså var har jag igång med plugget. Med appen: its Learning. Finns verkligen tillgång till mkt.  Men lite böcker måste jag nog ändå köpa.  Det kändes lite för lätt alltihopa en så länge men man ska inte säga de för de kan ändras snabbt… hehe. Hade även telefonsamtal möte med min lärare och det gick bra.  

Jag har ev en dator i familjen som jag kunde låna så använder nog den. Det kommer att bli spännande och lärorikt och ni kommer få vara med att följa. 
(null)

Igår  när jag gick och handla märkte jag stor förändring hos Harry. Vet inte om han bara var trött men han lät mig gå utan att skälla el krafsa på dörren så det var stoooora framsteg.  Så jag kunde gå lugnt till affären utan panik.  Jag hoppas det fortsätter så för ensamträningen har vart lite svår.  Unghund kursen får blir lite senare.  Just nu måste jag fokusera lite på skolan och han är inte tonår riktig än så finns ingen brådska.  

Jag vill så gärna tillbaks till sthlm igen. Det var så rolig när jag/ vi var där med familja. 
(null)

I söndags var jag förbi föräldrarna. 
(null)

Jag har tänkt att dekorera lägenheten med lite sånt här och man kan hänga bilder på. Tror det kan bli väldigt mysigt… 

(null)


Hoppas ni får en bra vecka och ta hand om er ❤️ jag ska träffa mamma och min kompis. 


Kommentarer:

1 fighterwomen09:

Skönt att skolans känns bra än så länge iaf 🙂 Så bra att du kan låna en dator i familjen.
Vad bra att det går bra med Harry. Att han är själv hemma. Hoppas att det fortsätter. Bra att du fokuserar på skolan nu.
Det kan vara fint med en foto vägg & lampor 👍.
Till sth kommer du snart igen.

Ta hand om dig och va rädd om dig❣️🤗

2 Elina:

Vad skönt att det känns bra med studierna än så länge. Och vad roligt att Harry gör framsteg i ensamhetsträningen, hoppas att det fortsätter så.

3 Madde:

Jag läste omvårdnad på komvux, men på plats. Det var en tuff period i mitt liv, men så roligt samtidigt. Mycket att ta in, men hade fördelen att jag jobbat ett par år inom vården innan jag utbildade mig,

4 Tanten I stan :

va roligt med lite utveckling. Hoppas du får en massa ny kunskap och lärdom och det blir en rolig utbildning. Lycka till

Kram Kajsa

5 Marlene:

Så spännande med plugg och ny utbildning, men kan nog bli utmanande framöver. Harry är ju så himla söt!!! Skönt att han börjar fixa att vara ensam en stund.

Kommentera här: