Sthlm- Nacka & skog 💓


Hej Lördag - 
Det Ă€r sĂ„ hĂ€rligt och vara hĂ€r ute i naturen. Man mĂ„r gott av det. Hela tiden tĂ€nker jag pĂ„ chloey. Men det hjĂ€lper definitivt att fĂ„ ha kommit ivĂ€g liksom hit.  Idag var jag barnvakt för barnen och de gick sĂ„ bra med dem medans min syster spelade 🏐. Volleyboll. Jag har oxĂ„ spelat wolleyboll nĂ€r jag yngre men blev bollrĂ€dd sen. 

(null)
(null)

Och jag har ju sĂ„klart sĂ„ mkt mer bilder Ă€n dessa men barnen lĂ€gger jag inte ut pĂ„. 💓 

Imorgon ska jag in till staden och sen ska jag möta upp resten av familjen. Först en lunch med min mor. Sen trĂ€ffa min bror och hans fru med deras son. 💓 Jag har inte varit i deras nyaste lĂ€genhet sĂ„ det ska bli kul att se. đŸ€— 

💓. Tack för att jag har min Familj. 💓

Kommentarer:

1 Maria :

Är det sĂ„ att ni bor i olika stĂ€der du och din familj? Kul att hĂ€nga med varandra i bland

Svar: Ja.
Michelle Frandell

2 Maria :

Är det sĂ„ att ni bor i olika stĂ€der du och din familj? Kul att hĂ€nga med varandra i bland

Svar: Japp.
Michelle Frandell

3 fighterwomen09 :

Alltid skönt att vara ute i naturen. Kul att ta hand om syskonbarnen.
LĂ„ter som en trevlig dag med din familj.

StyrkeKramar đŸ’Ș❀
Ta hand om dig och va rĂ€dd om digâŁïžđŸ€—

Svar: Japp
Michelle Frandell

Kommentera hÀr: