Med sorg i brustet hjärta…💔



Chloey blev plötsligt dålig 💔 och jag känner jag inte kommer att dela med om just allt men hon blev förlamad och tillslut inte kunde gå på de fyra.  Vi tog in henne på akut och oavsett operation el inte så hade allt blivit sämre med tiden :/.  En hund ska inte få lida. Kring ovisshet. Jag fick låta min bästa vän somna in idag. Den 16 april 2024. Jag är förkrossad och känner mig helt förstörd inombords. Tårarna har bara sprutat  tills att jag inte orkar gråta mera. 
💔
Min bästa vän. Du har funnits hos mig vid alla mina svåra tider. Och nu finns du inte? . 😢

Tanken är nu att läka detta. En hund kanske finns på tankarna nästa år. Men jag tänker när jag har fått större lägenhet m.m  Jag vill samtidigt nu bara va med min familj i sthlm.  Och syskonbarn.  Så jag åker på fredag och få va hos min syster över helgen.  Sen träffa övriga oxå såklart.  Åka ut o resa tex.  

Men denna hund 🐶 men min hund. Livet är så orättvist :/ 

(null)

Du fattas…. ❤️

Kommentarer:

1 Elin:

Nej!!! Beklagar. Fy va hemskt man vill ju ha sin älskling med sig hela livet.

2 Mirre:

Nämen så sorgligt, så ledsamt. Det är så stor saknad de efterlämnar. Jag saknar Bellman än och det är 9 år sedan. Han har lämnat så stort tomhål ivåra hjärtan. Beklagar och kram till dig. Bra att du åker hem till din familj.

3 Elina:

Åh nej, beklagar verkligen! ❤️ Så sorgligt och jobbigt när pälsklingarna inte längre finns med, men rätt val att inte låta henne lida ❤️

4 Hannas krypin:

Men nej vad ledsamt. Är så ledsen för din skull. Låter klokt att få vara med din familj över helgen. Ta hand om dig!

5 Popprinsessan:

Nej men fy vad ledsamt! Jag är så ledsen för din skull! När det var dags att ta farväl av vår förra hund bröt jag verkligen ihop, det var som en tvåbent familjemedlem. Det blir otroligt tomt... Låter bra att du ska vara med familjen nu.

6 maria:

Beklagar verkligen. Fast det är ett tungt beslut så är det det bästa för djuren. Att inte hålla dem kvar av egoistiska skäl. Nu får du ha alla glada minnen kvar

7 corkystyle:

Nej vad tråkigt. Har förstått att hon betytt väldigt mycket för dig. Beklagar sorgen. Men som du skriver ska inget djur lida utan det är ett ansvar man har när ens djur blir så dåligt att låta de somna in.

Kommentera här: