A New Chapter In My Life…


Hej- Harry! 
Idag blev jag hundägare igen åt lille… Harry’. Han är 12 veckor en hane. Pudelmix- pudel, malteser,shitzu. Han är så liten Och sööööt. 
 
(null)

Jag bestämnde mig sen ialf att skaffa hund. 
Jag har ju alltid haft det och det har känns tomt inom mig. Detta är/ var ett planerat och genomtänkt köp. När jag såg han så blev jag direkt förtjust i han 😍. Hela min familj är helt förtjusta i han.  Jag vet liksom inte vad jag ska göra om jag inte har. Så det blir min räddning’. 

Det är bara onödigt att kommentera om ni inte förstår varför jag valt att ha ny hund så snabbt det är ju bara jag själv hur jag känner mig kring det hela och vet bäst själv. ’

Välkommen hem Harry’ ❤️  
(null)
🐶💓

Kommentarer:

1 Bland Kastruller och Vinglas :

Oh, välkommen lilla Harry. Han ser precis ut som svärmors lilla Charlie fast han är svart och en blandning av dvärgpudel/Shitzu.
Nu får du massa gos och en hund med massor av energi
Kram Kajsa

Svar: 🤗
Michelle Frandell

2 Popprinsessan:

Ååå vilken liten sötis! Nu blir det lite annorlunda för dig ett tag med att få valpen rumsren och kolla så att han inte tuggar på en massa - det är ju lite som att ha en bebis :-) Lycka till med din nya lilla kille!

Svar: Precis.
Michelle Frandell

3 Madde :

Han är verkligen så söt din lilla kille. Perfekt tid att ta en valp på nu. Allt blir så mycket lättare då det är varmare ute.

Svar: Tack :) det är han ^^
Michelle Frandell

4 Kamilla:

Vilken liten sötnos du har skaffat.
Valpar är så mysigt. Vi har en kille cockerpoo i familjen sedan han var 8 v nu är han kanske 15 v. Vet inte inte riktigt.

Kändes det rätt och att det inte var för tidigt efter Chloes bortgång är det väl rätt för en nu hund.

Söt som socker var han

Svar: Det kändes rätt. Jag modde inte bra utan. :/
Michelle Frandell

5 Marlene:

Han är väldigt söt! Den enda som kan bestämma om ditt liv är du! Andra kan tycka och kommer säkert att tycka, skit i dem!

Svar: Tack snälla Marlene. Vad jag behövde höra de orden 🤗
Michelle Frandell

6 fighterwomen09:

Nämen Åå vad söt Harry är 😃😍. Du får gärna berätta hur hela processen gick till.

Jag tror dem som inte har hund eller har haft hund förstår varför man skaffar hund snabbt efter sin förra hund.
Sen är det upp till var & en. Å något man ska få bestämma själv. Ingen har med det att göra.

Ta hand om dig och va rädd om dig❣️🤗

Svar: Ja det står i nästa inlägg :)
Michelle Frandell

Kommentera här: