Snart fyra ljudböcker från nextstory.



Ja det var någon som ville jag skulle visa vilka böcker jag lyssnat på under kvällarna på en veckas tid typ., jo första boken jag börja  lyssna var - Jag , nattid . Av Nathalie Danielsson .  Jag har följt henne sen hon blev känd på instagram och  innan då jag använde appen musical.y’s men nu heter tik tok. och i allt hon berättar kommer jag ihåg. 

Alltså om jag jag säger  om själva boken  så kommer jag ju bara berätta allt för er och då blir det ju ingen mening el hur ? 

Men jag tyckte boken var en 7 utav 10 .  
(null)

2.  Misslisibell 
Jag har hört talas om denna influenser men har inte hängt med i hennes liv. Jag tycker om hur hon formulerar sej och hur tänker kring allt.  För att vara så ung och förstående.  

(null)

3.  Jocke och Jonna -  vi mot världen .  
En inspirerande berättelse från att gå från hemlös till rik .  Och hur man på vägen tar sej från ingenstans och mot alla odds kämpar sej för kärleken . 

Jag ger boken en tio utav tio. 
(null)


En mini berättelse om Tim bergling . Som jag precis börjat lyssna på.  Men tycker redan om den ... 
(null)

Ska efter denna börja lyssna  lite annat en influensers.  

Jag lyssnar från appen nextstory.  Det får mig o tänka på annat på kvällarna och msn lär sej hur andra människor oxå därute kämpat.  

❤️

Kommentarer:

1 Sofie:

Åh varför kan jag inte lyssna på ljudböcker, tycker det är så jobbigt. Kanske borde ge det ett försök till. 🤔

Svar: Ge det ett försök ... man kommer in i det efter ett tag
Michelle Frandell

2 Marie:

Oh mysigt med ljudböcker, det är skönt att lyssna på skolans ljudklipp tycker jag, man kan ta in bättre å

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

3 jessica:

åh alla dessa ligger på min att läsa lista faktisk, förutom första boken du skrev om, får kolla upp den tack för tipset, jätte roligt med att få boktips tycker jag ❤

Svar: Ja den handlar om mobbning... väldig bra bra bok
Michelle Frandell

4 Madde:

Jag fick en månad gratis på nextstory 'kanske får fixa det och börja lyssna på mer böcker. Läser nog hellre än jag lyssnar, men kanske kan ändra mig.

Svar: Kul :)
Michelle Frandell

5 Fröken Rödlök:

Utav dessa har jag bara lyssnat på Misslissibell och jag håller med om att hon formulerar sig bra för att vara så ung. Jag har lyssnat på Jockes två andra böcker samt Jonnas Pmskossan och jag gillar dem också. Kanske borde lyssna på denna med.

Svar: Har inte lyssnat på deras andra böcker men de borde jag göra lite senare
Michelle Frandell

6 Paulina:

Kan tänka mig att dom är intressanta😊 Tycker det är så tråkigt att läsa, så ljudbok skulle kanske passa 🥰

Svar: Jag med intressantare att lyssna :)
Michelle Frandell

7 Junitjej:

Jag har aldrig fastnat för ljudböcker. Jag kan inte göra annat under tiden jag lyssnar, för då tappar jag tråden så lätt. Däremot kan jag lyssna på poddar, men det är skillnad att lyssna på podd eller på ljudbok.

Svar: Inte jag heller innan detta är en helt ny grej för mig men det var min bror som tipsade om detta
Michelle Frandell

8 Sarah:

Vilka bra tips :)

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

9 Amanda :

Jag har läst lisas bok och tycker att den var otroligt bra jocke och jonna har jag inte läst en 😊

Svar: Läs Jocke o jobbas den är sjuk inspirerande :)
Michelle Frandell

10 Kamilla:

Så kul alla de böckerna har dottern. ni har samma boksmak ser jag.

Svar: Jag gillar självbiografi :)
Michelle Frandell

11 Jessi :

Kul att du tog till dig mitt tips 😃. Känns som du gillar att lyssna på liknade böcker som mig 😊. Självbiografiska. Då kan jag tipsa om Jessica Anderssons bok, Morgan Alling. Bland annat.

Svar: Japp det gjorde jag :)
Michelle Frandell

Kommentera här: