MĂ„ndag 💕


Ny dag och nya möjligheter. Hade ingen bra dag igĂ„r .  MigrĂ€n och huvudvĂ€rk utav olika privata saker .  

Men nu har det gĂ„tt över men nĂ€r migrĂ€nen intrĂ€ffar sĂ„ Ă€r den i en el tvĂ„ dagar med sprĂ€ngandes vĂ€rk.  

Idag hĂ€mtade jag ut lite paket ialf till mig :)! Som jag lĂ€ngtat efter min klĂ€nning - mina nya skor och min nya gosiga jacka :) det behövde jag verkligen.  

Nu ska jag kolla pĂ„ serier. Ja o jag mĂ„ste ta tag istrĂ€ningen igen sĂ„ inte det halkas efter .  

(null)

(null)

Nya klĂ€nningen 😘😍 
(null)

(null)

(null)

Nya jackan och skorna 😍
(null)

Kommentarer:

1 Fröken Rödlök:

Det Àr ju perfekt att paketen kommer nÀr man har en dÄlig dag.. Hoppas det kÀnns bÀttre i huvudet =)

Svar: Ja verkligen 😍
Michelle Frandell

2 Anonym:

Vilken bra tajming att paket med klĂ€der kom pĂ„ din dĂ„liga dag 😀 Va fin du Ă€r! 😍💖🙂

Svar: Ja det behövdes lite uppmuntran 😍
Michelle Frandell

3 Therese:

Vad roligt att hÀmta paket =) vad fina klÀder du bestÀllde =) ja jag har huvudvÀrk jag med idag =)

Svar: Usch det Àr sÄ trist med huvudvÀrk
Michelle Frandell

4 Paulina:

Har ocksĂ„ haft migrĂ€n idag, inget vidare. Hoppas det blir bĂ€ttre 🌾 Jackan var fin 😍

Svar: Usch drick mkt vatten 😍 jag glömmer ofta
Michelle Frandell

5 Emma:

Usch inte kul med migrĂ€n! Hoppas den hĂ„ller sig borta nu ett tag. KlĂ€nningen var verkligen superfin pĂ„ dig😍

Svar: NÀ det hÀnder inte sÄ ofta men nÀr de hÀnder blir jag helt off mot vÀrlden
Michelle Frandell

6 Madde:

Vilka fina klÀder du köpt. SÄdana paket Àr roligt att fÄ. MÄste vara jobbigt med migrÀn, men hoppas den Àr borta nu.

Svar: Tack 😍 jag Ă€r jĂ€tte nöjd med dem 😍
Michelle Frandell

7 Anonym:

verkligen snygga klÀder, gillade jackan jÀttemycket. trist med migrÀn hoppas du blir fri frÄn den snart.

Svar: Ja jackan Ă€r supermysig. Blir perfekt till vĂ„ren 😍
Michelle Frandell

8 Marie:

Hade inte heller nÄgon bra dag igÄr huvudvÀrk och allmÀnt loj, hoppas pÄ bÀttre vecka nu =D

Svar: Idag Àr det mkt bÀttre dÄ jag trÀnade ikvÀll . StÀdade lÀgenheten o sÄ :)
Michelle Frandell

9 Kamilla:

Fick du till nÄgon trÀning idag? Paket gillar vi nog alla att hÀmta ut.

Svar: Tes det fick jag :) har bestÀmt mig för att vila helger och trÀna veckodagar :)
Michelle Frandell

10 Amanda :

Vilka fina grejer du har hÀmtat ut kul att hÀmta paket pÄ pÄsten jobbigt med migren

Svar: Ja Det Àr alltid kul o fÄ paket :)
Michelle Frandell

11 Julia:

MigrĂ€n Ă€r inte roligt skönt att de Ă€r bĂ€ttre nu. Åh sĂ„ fin klĂ€nning ❀

Svar: NĂ€ usch o fy 💕
Michelle Frandell

Kommentera hÀr: