Sorterat vinden.



Jösses man är trött efter två timmar som man har sorterat vinden.  
Mamms Fick slänga en massa i bilen o nu köra iväg med det . Det var sjukt mycket onödigt skräp .  

Nästa söndag ska vi slänga det som inte behövs . Dvs sängen som står där mattan m.m   saker i min Walk in closet .  Nu känner man att det börjar hända saker och i veckan ska jag fortsätta med att packa ner lite då jag har mer flyttkartonger nu .  

Jag kan såga att vinden var fullt med massa saker innan .  Nu ska jag vila och måste handla lite mat .  Helt trött .  
Ha en bra söndag. 
(null)

Kommentarer:

1 Silverblomma:

Ja, känner igen det där med trött av att rensa, sj rensade jag alla skåp och kyl och frys i köket idag och det blev man trött av..Men skönt att ha det gjort..

Svar: Ja man blir trött efteråt ska träna imorgon och sen vill jag packa lite till
Michelle Frandell

2 Therese%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520Carlsson%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520:

Va skönt det känns efter all rensning du gjort 😊.. Duktigt gjort , måste egentligen med rensa mitt förråd

Svar: Ja det känns jätte bra :)
Michelle Frandell

3 Emma:

Så grymma ni är som har ordnat och fixat på vinden! Måste kännas skönt nu efteråt

Svar: Det känns jätte bra . Nu vet man att det liksom är på gång :)
Michelle Frandell

4 Mina :

Skönt att röja och få bort det man inte behöver. Härligt att det snart är dags ❤

Svar: Ja bara nån månad kvar :) men vi måste börja lite tidigare för min mor o min syster kommer resa iväg en vecka innan .
Michelle Frandell

5 Popprinsessan:

Vad skönt det måste vara ha rensat, även om det är superjobbigt att faktiskt göra det.

Svar: Ja det är det efteråt :)
Michelle Frandell

6 Fröken Rödlök :

Det är skönt när man flyttar att man får rensa i all sin skit 😉

Svar: Haha ja det e ju det :)
Michelle Frandell

7 Hanna Karlsson:

Måste vara en skön känsla att röja och rensa och göra av med en massa grejer. Jag röjde ju igår och det var så värdefullt att få undan lite småskrafs. Kan tänka mig att du är trött nu.

Svar: Ja det var en hel del verkligen
Michelle Frandell

8 jessica:

kan tänka mig det är mycket grejer man har där, ungefär som vårt förråd man kommer knappt in , gruvar mig haft för om man ska flytta någon gång och behöver gå igenom allt haha XD

Svar: Ja det var sjukt mkt ..
Michelle Frandell

9 Lillan Kind:

Tänk så mycket man sparar på sig😆 Det känns så skönt när det blir rensat bland sakerna😊

Svar: Ja och så hittar man massa kläder som man tidigare använt i livet
Michelle Frandell

10 Marie:

Skönt att ha sorterat och fått iordning på vinden, jag skulle behöva gå igenom våra kälarförråd

Svar: Ja det är bara o göra :)
Michelle Frandell

11 Kamilla:

Vad du är duktig på att ha bra flyt på allt med flytten. Skönt att inte ha allt i sista sekund

Svar: Ja det är ju det :)
Michelle Frandell

12 Yela:

Så skönt att få rensat! Kan verkligen rekomendera bortskänkes grupper eller att skänka saker, gav bort en massa när vi flyttade och så kul när det kommer till användning istället för att kasta ☺️💕

Svar: Tack för tips 👌🏻
Michelle Frandell

13 Amanda:

Att rensa tar verkligen på krafterna man blir helt slut när man är klar, men det känns ju jättebra när det är gjort :)

Svar: Det gör det :) mer än vad man tror
Michelle Frandell

14 Jenny:

Så duktig du är och så skönt när man fått gjort det. Ha en fin måndag. Kram

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

15 Madde:

Alltid tuff innan, men så skönt då allt är klart sen. Vi alla borde flyttstäda minst vartannat år

Svar: Jag tycker det är gött bara :)
Michelle Frandell

16 Åse:

Vad skönt att få undan och så. Har har också kastat saker i helgen 😁

Svar: Ja nu i helgen blir det o slänga sånt som sången o mattan
Michelle Frandell

17 Jeanette :

Det var inte illa. Jobbigt men skönt när det är klart :)

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

18 Ullie:

alltså huuur hemskt att flytta o rensa
vi hade inga barn å vvi flyttade dit sen 16 år senare o tre barn du kan ju täka vvi slänge saker i nästan 4 mån massvvis alltså o tom skänte en massa bara för att bli avv me det .
snart dax å det närmar sej :)

Svar: Ne jag tycker det är bara e kul o flytta :)
Michelle Frandell

Kommentera här: