Mitt i allt ...


Vilken dag igår.  Jag var så peppad och lite mer hoppfull och så kom jag till det mötet.  Jag kommer inte gå in på detalj vad som sades men rena rama uttnutelse och de  har gett förfalska förhoppningar. Vilket jövla företag !   Nu är jag glad att allting är över för nu kommer jag få en återhämtnings dag . Troligen måste det bli så här för att det ska fatta att man inte orkar jobba mer än 50 % .  ’Iiiidiotee’ .  Och nu får jag jobba med något inom djur .som jag älskar .    Jag fortsätter arbetstränar men bara på ett annat ställe. Och på mer långsiktigt .  Kommer ha lite pause nu kanske nån månad med arbetsträning.   Men sen så.  

Jag har saker att se fram emot :  

1.  Min syster kommer troligen i helgen med billie min systerdotter och hennes sambo :) 

2.  Den 27 ska jag och Sara ta o ölbowla el relaxa :) jag kommer även träffa Anna och ivana innan dess .  

3.  Den 4-6 oktober ska jag själv till Sthlm o få en egen tid med mina syskon då det var jätte länge sen .  Mitt i allt det här kände jag att jag behövde fråga min syster om en helg och vi hittade ett bra passande datum :) 

4. Sen börjar packningen inför flytten .

5. Sen flytt 1:a november och jag får ett nytt hem efter 9 år i en etta .  Jag kommer bo på ett lugnt område där det typ bara är  äldre  gamlingar runt 45  och högre år  i åldern vilket känns bra för då kommer det genast va lugnare .  O det behöver jag.  

6.  Det blir Sthlm igen då det blir dop för min syster dotter som är 7 mån nu :) 

7.  Ska försöka samla ihop mina vänner så de får komma till mig :)  och se mitt nya boende. 

8. Under tiden träna, må bra och då har jag en ny praktikplats.  

Jag har lärt mig så mkt via det här. Jag ser ingen negativ undergång allt bara känns jobbigt just nu .  Men jag som person har utvecklats mer .  Vågat träffa mer personer och fått vänner för livet .  Att Kunna bemöta saker som är svårt .  Så i helhet ser jag inget negativt med det hela. Jag kunde inte gjort det bättre och ångrar ingenting.  Men ångrar att jag var just på den platsen.  

Men men igentligen kanske man inte borde ångra för annars hade jag  inte lärt mig allt det här.  

Nu är hon en stor tjej ❤️🐶 löper 
(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 jessica:

så himla kul när man har så mycket att se framemot ❤️

Svar: Ja
Michelle Frandell

2 Amanda :

Åh vad härlig text fina du❤️

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

3 Josse:

Men Gud så elakt att ge falska förhoppningar. Skönt du kan byta och jobba med något du vill iallafall. Låter som en rolig tid framför dig :)

Svar: Ja verkligen det är då fult gjort
Michelle Frandell

4 Madde:

Gamlingar runt 45?😂😂 Lite tråkigt då dom gett falska förhoppningar, men detta kan leda till något bra trots allt

Svar: Gamlingar runt 57 då kanske 😂
Michelle Frandell

5 Mina:

Trist att de gett dig falska förhoppningar men det kanske blir bra ändå om du får jobba med något du tycker om. Allt man upplever i livet skapar erfarenheter och de ska man aldrig ångra. Bra att du istället blickar framåt ❤

Svar: Jag tror det i slut ändan var bäst så för jag tror inte min kropp hade pallat
Michelle Frandell

6 Paulina:

Fy tusan! Vad elakt, hade blivit rasande! Ush! Men låter som du har bra planer framöver och kul det låter med ölbowling! 😍😍

Svar: Ja det blev jag med.
Michelle Frandell

7 Lexochlogan :

Trist att de behandlar dig så men skönt att du slipper dem nu då och kan blicka framåt. Ser ut som du har massa kul att se framemot, en hel del resande men det är kul det med ♥️

Svar: Ja det var det verkligen jag trodde inte och hur falsk msn kan va
Michelle Frandell

8 Therese%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520Carlsson%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520:

Vilka härliga saker du ser fram emot och kul att flytta till en större lägenhet 😊 va bra att du får jobba med något som du gillar

Svar: Ja det ska bli helt underbart 💕
Michelle Frandell

9 Jenny:

Fy va trist... men skit i det nu och blicka framåt för det verkar verkligen som du har så mycket att se fram emot nu närmaste tiden.
Du får se det positiva i det negativa, du kommer få arbetsträna på ett ställe du kommer att älska istället för det där "skit stället".

KRAAAAM

Svar: Ja det är ju hur att jag har massa att se fram emot annars hade jag inte orkat 💕
Michelle Frandell

10 Jennysvardag:

Så mycket roligt som du har och se fram emot. Så spännande att samla ihop alla vänner så dom får se ditt nya hem sen när du har flyttat :)

Svar: Ja jag får se om jag gör det :)
Michelle Frandell

11 Fröken Rödlök:

Vad tråkigt att det inte gick som du hade velat, men skönt att du får vara på ett annat ställe.

Svar: Jadet ska bli skönt jag vill vara på ett ställe där jag trivs
Michelle Frandell

12 Wifeey :

Men va trist. Men alla göretag utnyttjar alla som arbetsttänar tyvärr. Men va mycket roligt du har att se fram emot iaf 💜

Svar: Ja fast nu var det så att de hade sagt om anställning .
Michelle Frandell

13 Anita Birgitta :

Så mycket roligt du har att se framemot denna höst. Hoppas du får trevliga dagar.

Svar: Tack det ska jag försöka ha 💕
Michelle Frandell

14 Marie:

Jobba med djur tycker jag också vore roligt att göra, =D tråkigt att det inte vart bra

Svar: Ja jag har tänkt o va på hunddagis :)
Michelle Frandell

15 Yela:

Va tråkigt med företaget vännen! Men så kul att du kommer få jobba med djur & har så mycket kul att se fram emot ☺️💕

Svar: Ja det var tråkigt men det var nog meningen eftersom det bara förstörde min kropp .
Michelle Frandell

16 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Nej så tråkigt att det blev så där :(. Låter långt ifrån roligt, får hoppas det blir bättre med djur :)

Svar: Ja jag kommer jobba på ett hunddagis vill jag helst 💕 det kommer ta tid o repa sej men man har lärt dej mkt nu .
Michelle Frandell

17 Amanda:

Så tråkigt att dom ger en falska förhoppningar och får dig och tro att det ska bli något. Men jag är helt säker på att du har kommit en bra bit :) Är det en 2:a du flyttar till? :)

Svar: ja usch det är så fult gjort.
Michelle Frandell

18 Anna:

Låter verkligen som att du har helt underbara planer planerade det kommande! Vad roligt ⭐️Kram’

Svar: ja man f+r längta till de bra saker isället :D
Michelle Frandell

19 Kirsi:

Oj, du har så mycket fint att se fram emot. Underbart. :)
Trist att mötet blev en besvikelse. Det är verkligen svårt för samhället som helhet att förstå att en del kan inte jobba heltid. All styrka till dig.

Svar: ja det har jag :D
Michelle Frandell

20 Hanna Karlsson:

Men så trist att det i slutändan inte var något bra företag. Men bra på något sätt ändå eftersom du då får chansen att jobba med djur som du verkligen tycker om. Roligt att du har så mycket kul att se fram mot!

Svar: nä det visste juh dock innan eftersom det var min förra arbetsplats. men jag vulle ge det en chans eftersom man är i behöv utav ekonomi.
Michelle Frandell

21 Kamilla:

Trist att det inte blev något jobbb där du var men du får tänka att det kanske inte var det rätta stället för dg utan att det snart kommer

Svar: ja det var det. men på nått sätt bra ändå hade inte pallat i slutändan
Michelle Frandell

22 Linda:

Inte kul när företag ger falska förhoppningar men hoppas det blir bättre på nästa ställe

Svar: nä det är inte ok
Michelle Frandell

23 fnulan:

Men en stor kram till dig finaste. Jag hoppas att det blir bättre med lite besök av syster med familj

Svar: tack det behövs fina du <3
Michelle Frandell

Kommentera här: