1:a dagen i nya lägenheten


Jag hade svårt o sova inatt då allt va ovant i ett nytt ställe men det kändes bra ialf :) nu har jag fått upp gardinerna , på lördag kommer vi hämta tvn och allt annat som behövs.  Om En vecka  slänger vi mina gamla möbler.  Sen är det bara att rengöra min gamla lägenhet dock måste vi fixa köket och hallen och listorna innan den nya flyttar in 1 december.  Fick ju betala dubbla hyror så fick ha min gamla lägenhet en månad till men även det löste sej 😃

Kommer packa upp lite saker då o då men  allt orkar man inte på en gång.  
Nästa månad blir det att införskaffa sej nya tavlor .  På lördag kommer jag fixa i ordning mer och sen på kvällen kommer Sara ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och beställde lite mer :) 
Så himla snyggt.  Perfekt nu i höst och vinter :)  väntar ju även min nya badrums matta och skorna.

(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

Härligt att du sovit där nu även om det känns lite ovant men det är ju inte så konstigt 😊
Ska ni städa lägenheten själva? Lycka till då! Vet hur jobbigt de kan va

Svar: Ja lägenheten städar mamma o jag då jag har en duktig mor som kan städa ordentligt. Men vi måste måla hallen och köket om och ta bort målarfärg på listor annars kan de bli risk för betalning .
Michelle Frandell

2 Amanda :

Förstår att det är ovant att bo på det nya stället tycker att det är ovant att sova i den nya lägenheten

Svar: Ja det tar lite tid då jag bodde på det förra i 9 år
Michelle Frandell

3 Becka Lindhe :

Men vad skönt, man kan inte få upp allt på en och samma gång! Tror det kommer bli så fint när det väl är klart! :D

Svar: Nä precis jag tycker det är skönt att ta saker lite pö om pö för då blir allt inte så stressigt
Michelle Frandell

4 A:

Fy vad jobbigt med dubbla hyror!! Minns när jag sov första natten i den lägenhet jag har nu. Vaknade av ett "morrande" och blev livrädd. Till sist upptäckte jag att det var grannen på andra sidan väggen som snarkade!! :)

Svar: Jo men det löste sej . Snälla föräldrar som hjälper till 💕
Michelle Frandell

5 Junitjej:

Så rolig att du nu bor i den nya lägenheten, men jag förstår att det känns ovant nu i början.

Svar: Det känns underbar alla pratar här och är så vänliga :)
Michelle Frandell

6 Madde:

Tar ju lite tid innan man får ordning.Du får visa sen då det är klart.

Svar: Det gör ju det kommer köpa tavlor och matbord om två mån typ blir svårt o ta allt på en gång
Michelle Frandell

7 Mirre:

Ja det tar ju ett tag att vänja in sig och som du säger det är ju nytt. Samt så fräscht med nytt

Svar: Ja det gör ju det 💕
Michelle Frandell

8 Mina:

Förstår att det är ovant så här i början men du vänjer dig nog snart. Skönt att allt löser sig men trist med dubbla hyror ❤

Svar: Det gör jag 💕 har så snälla föräldrar som hjälpt till sjukt mkt
Michelle Frandell

9 Amanda:

Ser verklige jättefint ut i din nya lägenhet bara även om du har fått upp gardinerna. Men tror verkligen att det kommer bli så fint. :)

10 Anonym:

Skönt ändå att kunna städa ur gamla lägenheten i lugn och ro om man ska städa själv. Fint med gardinerna

11 Jessica :

Förstår det känns ovant såhär i början, det gör det ju alltid på ett nytt ställe i början fast på ett bra sätt typ ❤️

12 Jeanette :

Kan förstå att det är ovant i början, men det blir nog bra när allt är på sin plats :)

Kommentera här: