Tisdag - 💕


Hej pĂ„ er.  

Usch kĂ€nner mig sjuk igen och kĂ€nns som jag fĂ„tt kraftig förskylning.  Hoppas att det inte leder till feber dĂ„ jag precis varit sjuk.  IgĂ„r stĂ€dade jag och handlade mat.  

Varit med chloey mkt och mysst med henne.  Idag fĂ„r jag se hur förskylningen Ă€r, vill ju sĂ„ gĂ€rna trĂ€na... men jag tror vi skulle ta hit spegeln hit frĂ„n gamla lĂ€genheten. Sen ska jag o mamma stĂ€da dĂ€r pĂ„ lördag.  

KĂ€nns ialf skönt o vara hemma igen 💕
Bild frĂ„n i lördags 
(null)

Puss och kram 💕

Kommentarer:

1 Madelen:

Usch dÄ. Hoppas du inte blir sjuk

Svar: TyvÀr sÄ :/
Michelle Frandell

2 Becka Lindhe :

Men fy, inte roligt att bli förkyld, det Àr nÄgot som aldrig vill försvinna! :/
Peppa peppa ta i trÀ (Y)

Svar: Ta i trÀ ?
Michelle Frandell

3 Mina:

Hoppas förkylningen försvinner fort sĂ„ du slipper bli sjuk igen ❀

Svar: Den har inte försvunnit Àn :/
Michelle Frandell

4 Anonym:

Fy jag hoppas verkligen inte du blir sjuk i gen dÄ nÀr du nyss har blivit frisk <3

Svar: Precis det var trÀligt det hÀr i va sjuk i tvÄ ve kor typ o inte kunna trÀna
Michelle Frandell

5 Therese:

Inte roligt att bli förkyld, peppa peppa ta i trÀ att du inte blir sjuk igen

Svar: Jag blev ju tyvÀr sjuk :/
Michelle Frandell

6 Sanna:

SĂ„ trĂ„kigt med dessa sjuktider :( jag har varit smĂ„förkyld nĂ€stan 3 veckor nu - jobbigt nĂ€r det varken bryter ut eller blir bĂ€ttre! Hoppas du slipper feber ♡

Svar: Det Àr det verkligen :/ tack tyvÀr fick jag feber
Michelle Frandell

7 Diana Saelöen:

Borta bra men hemma bÀst sÀgs det ju. Hoppas verkligen att du inte blir sjuk igen

Svar: Ja men verkligen sÄ Àr det ju
Michelle Frandell

8 Jessi:

Krya pĂ„ dig! đŸ€—
SÄ lÀnge du inte kÀnner dig hÀngig eller ont i halsen. SÄ kan du ju trÀna. Men lyssna extra pÄ kroppen. Kommer du upp i hög puls snabbt. SÄ Àr inte det bra.

Svar: Njae jag brukar inte trÀna alls om msn Àr förskyld ej bra
Michelle Frandell

9 Marie:

Nej nu hoppas vi inte att du blir sjuk, var inte du det nyligen, men som det verkar sÄ gÄr det ju bara runt runt runt

Svar: Jo det var jag :/
Michelle Frandell

10 Åse:

Det Ă€r sĂ„ mĂ„nga som Ă€r förkylda nu och magsjuka uscha❣

Svar: Ja uscha det Àr inget kul :/
Michelle Frandell

11 Sofie:

Nej vad trĂ„kigt, hoppas du klarar dig undan att bli sjuk... 🙂 Mys med vovven lĂ„ter 😍

Svar: Jag blev tyvÀr sjuk :/
Michelle Frandell

12 Moa:

Hoppas du kĂ€nner dig bĂ€ttre snart ❀

Svar: Hoppas jag med 💕
Michelle Frandell

13 Kamilla:

Hoppas att det inte blev feber av det som du kÀnde. MÄ sÄ gott

Svar: Jo det blev det tyvÀr :/
Michelle Frandell

Kommentera hÀr: