Lördag


Hallå - 
Har idag städat och diskat i lyan men mer orkar jag inte.  Det är upp o ned med febern men den börjar avta .  

Skrev ett inlägg igår om ett matbord jag tänkt o köpa men vi insåg sen att det matbordet hade blivit för stort (tog bort inlägget) så nu har jag idéen om ett litet runt matbord så det ser bra ut. Så jag får kolla vidare .  

Mamma o pappa städar i min gamla lägenhet idag och försöker få allting klart så att de kan besikta lägenheten snart och jag lämna in gamla nycklarna .  (och jag hade givet varit med om jag hade orkat) Snällaste föräldrarna 
💕 
Den gamla lägenheten är i princip tom nu o städad och det är mest bara vinden kvar. 
En vecka kvar o sen är jag fri från den . 

Varför jag flyttade:  
1. Jobbiga grannar lyhört och även området , hela lägenheten kunde skaka bara det kom bilar med hög musik på (mer än en gång i timmen ibland) och värst på somrarna.  modde inte bra där . Grannarna De bråkade jämt och smällde i dörrar.  Hade jämt ständigt ont i huvvet och allt gick mig på nerverna. Allt jag ville va o ha en endaste dag lugn .  
Här i den nya är allt lugnt.  
2. Behövde omstart. Bott där i 9 år.  
3.  Lägenhet med balkong . + . 

Hoppas ni får en bra lördag ❤️ va rädda om er 
(null)

(null)

(null)




Kommentarer:

1 Madde:

Snällt av dina föräldrar att hjälpa till med städningen. Det är ju det tråkigaste som finns att flyttstäda.

2 Diana Saelöen:

Skönt med föräldrar som kan hjälpa till och också skönt att bli fri från den gamla lägenheten. Hoppas du snart är helt frisk

Svar: Ja nu är jag frisk :)
Michelle Frandell

3 Therese%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520Carlsson%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520:

Vad bra att man har föräldrar som kan hjälpa till 😊.. Man ska trivas där man bor . Fina du och din mamma är 😊

Svar: Ja det är super viktigt det påverkade mig psykiskt o bo i sånt område
Michelle Frandell

4 Junitjej:

Så skönt att du flyttade därifrån!

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

5 Jessica :

Förstår verkligen ditt val av flytt, bor också i ett bråkigt område, det värst här är väl att det typ aldrig finns lägenheter lediga på något annat ställe än just här 😂🙈

Svar: Börja ställ dej i kö så får du tillslut :)
Michelle Frandell

6 Evalill:

Visst är det underbart med föräldrar som finns där när man behöver ❤️
Låter som ett bra beslut att flytta. Jag bor också i en väldigt lyhörd lägenhet och tänker ibland att jag skulle vilja ha något annat, men än är jag kvar... Hoppas du kommer trivas!

Svar: Ja verkligen :) det är skönt att ha föräldrar som bor nära o ställer upp
Michelle Frandell

7 Mina:

Skönt att du snart är klar i gamla lägenheten. Jag vill också flytta, det är så skönt med en omstart i bland

Svar: Det är det man får bort så mkt gammalt o kan andas ...
Michelle Frandell

8 Jessi%2520:

Gör du rätt i att flyttar 🙂

Svar: Har flyttat :)
Michelle Frandell

9 Sofie%20:

Snällt av dom att hjälpa dig, förstår varför du flytta 😀

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

10 Amanda :

Alltid skönt med en omstart i bland tycker jag

Svar: Det är det :)
Michelle Frandell

11 Fröken Rödlök :

Vad skönt att dina föräldrar kunde hjälpa dig nu när du själv inte mår så bra. Skönt att snart ha det klart och bara ha nya lyan. Krya på dig

Svar: Ja de är så snälla som hjälpt så ska bjuda de på paj nästa vecka :)
Michelle Frandell

12 Anonym:

Skönt att ni kommer bort från det nu då, det behövs och härligt med nystart

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

13 Marie Karlsson:

Var jag som skrev

Svar: Lugnt :)
Michelle Frandell

14 Becka Lindhe :

Vi ska också ha lägenhet med balkong när vi flyttar! Vi försöker leta efter en 2a för vi bor i en 1a just nu, jag ska absolut inte klaga att det inte funkar för det gör det men vi vill ha något större :)

Svar: När man bott ett tag länge på en plats så är det naturligt man vill ha större min är 10 kvm större än min förra 😂 men man märker faktist skillnad
Michelle Frandell

15 Anonym:

Balkong är ett måste om ska jag bo i lägenhet igen. Bor i hus med stor trädgård idag då blir det nog svårt annars. Skönt att slippa stökiga grannar

Svar: Ja balkong gör skillnad :).
Michelle Frandell

Kommentera här: