Fredag och äntligen helg.



Lite tuff arbetsvecka igen på slutet .  Men tar nya tag på måndag . Har inte haft orken el något o prata om heller direkt här på bloggen .   Glad att jag fått lära känna mer människor de som jag kan prata med .  😃 

Nu är jag hos föräldrarna .  Och sover över hela helgen och kommer bort från lägenheten .  E det bara mina grannar som är fett jobbiga o inte kan hantera sina barn ? Jag förstår inte hur svårt det kan va o bara stänga en dörr ordentligt  el att slänga in dörren så att hela byggnaden brakar sönder typ .  El stå o skrika trappuppgångarna .  Våran byggnad är dessvärre oxå lyhörd och tro mig under flera år har jag ringt Securitas klagat på Vätterhem men inget händer de slår varandra och skriker medvetet typ .  Det kan va lugnt i nån vecka el två .  sen brakar helvetet lös .., och sen fortsätter det så typ .  Jo tanken finns att flytta .  Men drömmen om större och tryggare område är om något år.  Inte nu .  

En sak i taget .  Först  jobba nu o sen annat o sen . 

Anyways.  Det blir en lugn helg o bara koppla av .  Det känner jag att det behövs o va med chloey.  

Chloey fick va lite med grannens hund .  
(null)

(null)

(null)

(null)


Jag har även köpt nya produkter till mig själv 😃 månadens köp 😃

Ska bli kul o se om 
det nya schamponet är bra 
😃
(null)

Busat och lekt med chloey under veckan 😘🐶
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och jobbat .  
(null)

(null)

Varit vid Vättern flera gånger och kollat solnedgången ... 
(null)

(null)

Kommentarer:

1 Madde:

Jobbigt då det är så lyhört. Min granne gör två saker. Borrar, har sex, med lite spanking och sen borrar igen 😂

Svar: Hahahaha jag dööööööör 😂😂😂😂
Michelle Frandell

2 sofia:

Du är inte ensam om att ha jobbiga grannar, vill inte gå in på exakt vad men det är liv i luckan kan man säga. Drömmen är att bo på ett tryggt ställe men det är så svårt att hitta: Synd att du bor på ett sånt pass dåligt ställe, hoppas du kan hitta något bättre :) <3

3 Paulina:

Men skönt och komma bort ett tag!!
Kan du inte prata med hyresvärden och så?? Kanske dom får flytta dlldr likande ❤️❤️

4 Anna:

Så skönt med helg för dig nu vännen! ❤️ Njut ordentligt! Skönt att du kan vara hos dina föräldrar en stund, det är ett av alla sätt
Som jag kopplar av på. Och så fina bilder! Hon är ju sååå söt! Hojta till om vad du tycker om produkterna! Kram!

5 Jennysvardag:

Vad roligt att du har shoppat nya saker. Dom produkterna ser spännande ut :) Så härligt att se solnedgången vid Vättern :)

6 sandifighter:

Tror du inte är den enda som störs av högljudda barn. Har läst det flera ggr.
Kul med lite nytt att prova ❤

7 Moa Larsson:

Tycker det hör till vanligt hyfs att man inte för liv i trappuppgången och tar hänsyn till sina grannar. Så tråkigt att inte alla har respekt för varandra. Skönt att komma bort lite och kanske bli lite bortskämd av dina föräldrar! Kram!

8 Mina :

Har också väldigt jobbiga grannar. Ibland undrar man om de inte fattar att andra bor i samma hus. Är så trltt på att höra dem gapa och skrika på varandra. Sedan undrar jag om grannen bredvid försöker borra genom väggen in till oss.
Fina bilder ❤

9 Emma:

Hoppas du får en supermysig helg hos dina föräldrar!
Vet exakt hur det är. Min förra lägenhet var så sjukt lyhörd

10 Amanda:

Vad skönt att du får en lugn helg det låter bra om du har haft fullt upp. Då är det bra och vila upp sig :)

11 Ullie:

usch ogillar högjutt
vvi har et genom ventilerna men rätt ok grannar här vid mej
där emot en somalia familj som bor här vi de skriker då de pratar tom o deras barn ska vvi inte tala om då de hoppar studsmatta utanför suck men ja et är ju barn

12 Amanda:

Jag har med en jobbig granne som har en hund som sällan är tyst tuvär men vad kul med nya produkter till dej :)

13 Mrs.Kjellström :

Men så mysigt att få vara hemma hos föräldrarna igen :D
Synd att de ska vara så jobbigt för dig med dina grannar
Men du lär nog vara utvilad på måndag :D
Men så söta pälsklingarna är

14 fnulan:

VACKRA bilder. Ta nu och andas och njut, bli bortskämd. Bara att få slippa oljud är ju underbart <3

15 Yela:

Vilka fina bilder på Chloey! Ska bli kul att läsa sen vad du tycker om schampot 😃 Önskar dig en superfin helg med mycket återhämtning efter den tuffa veckan 🤗

16 jessica:

åh men vad kul med lite shopping, sånt piggar alltid upp mig så himla roligt med lite nytt ju ❤️

17 Hannas krypin :

Där vi bodde förut hade vi också störande grannar. De hade vänt upp och ner på dygnet så de förde alltid oväsen på nätterna. Jag blev inte så störd av det när jag väl somnade men mannen kunde inte sova. Skönt att slippa dom nu. Mysigt att vara hela helgen hos föräldrarna. Då får du en liten paus från de jobbiga grannarna. härligt med promenad vid Vättern.

18 Jenny:

Så mysigt att stanna hos föräldrarna över helgen :) Njut! Kram

19 Josefine:

Vad skönt att komma bort lite! Det kan man behöva ibland! :D hoppas du får en mysig helg :D

20 Anonym:

Tråkigt att det är lyhört och att ni får bli störda, kune dock inte läsa hela din text då reklamrutan sätter sig för blogginlägget och vill ej försvinna? Fina bilder

21 Kamilla:

Vad jobbigt och lite läskigt med sådana grannar. Vad säger din hyresvärd? Härliga bilder på C.

Svar: Har ringt hyresvärden . De gör inget o jag ska ändå flytta om nått år
Michelle Frandell

22 Therese:

Vad jobbigt, vi har det ganska lyhört här med och man hör när dom sitter på toa

Svar: Ja det e ju inte så lockande direkt 😂
Michelle Frandell

23 Ullie:

nepp det är det inte hon heter kajsa och har en web som heter enkla ting och tror instagram oxå men hon bor i skåne
annars hade vi gunnat gå därförbi o glo fniss sssååå fint

Svar: Asså ja det hade ja velat 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: