Vad jag har i mina smoothie’s



Jag gör ju smoothies väldigt ofta - well typ dagligen .  Det är nyttigt och uppfriskande och väldigt gott .jag dricker smoothies till frukost och till mat 😀   I mina smoothies har  jag i

Om jag gör mango smoothie : 

Banan , mango frysta bitar , el köpt frysta bitar med olika frukter så som ananas mango päron .  Sen har jag oftast i yoghurt . Då jag tycker det är godast .  

Vill man ha utomlands feeling .  

Jordgubbs smoothie ex :  
Vatten . 
Jordgubbar 
Banan .  Mix frysta  bitar. 

Blanda ...  

 Detta är då det jag gör mest eftersom det är mina två favoriter . Men det finns ju massa man kan göra .  
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

Kommentarer:

1 Sofie :

Men gud så sugen jag blev på smoothie nu. :)

Svar: Ja det är verkligen supergott 💕
Michelle Frandell

2 Pärla:

Önskar jag tog mig tid att göra sådant, så himla gott. Man är väl lat kanske, hehe.

Svar: Det tar fem min o göra knappt det 💕
Michelle Frandell

3 sofia:

Jag älskar när man får goda smoothietips så man kan testa lite nytt som man inte själv gör. grymt inlägg vännen :) <3

Svar: Tack snälla min vän 💕❤️
Michelle Frandell

4 Kamilla:

Jag gör också ofta smoothie. Jag brukar ha kardemumma i mina och ibland vetegräs pulver. Så himla gott och smidigt.

Svar: Oh det ska jag med testa o ha i mina 💕
Michelle Frandell

5 Fnulan:

Men mums fillibabba!!! Jag ser gärna att du kommer med en sån till mig varje morgon =)

Svar: Haha ja om vi hade bott grannar kanske 💕
Michelle Frandell

6 Pt Lilla Ax:

Så gott med smoothies! Tack för lite inspiration till nya versioner! Blir att testa!

Svar: Det e det verkligen , roligt att du ska testa 💕
Michelle Frandell

7 Linda Dahlgren :

Ser verkligen super gott ut! Jag brukar också göra smoothie, men jag föredrar hallon och blåbär. Nu var det dock längesen sist, men blev sugen på det nu så ikväll ska jag åka och handla och göra en smoothie! 🙂

Svar: Ja gör det 💕 det e så nyttigt och uppfriskande
Michelle Frandell

8 Hanna Karlsson:

Det är så gott med smoothies och nu blev jag ju sugen på en kall och härlig uppfriskande smoothie. Helst med mango i. Det är ju så gott!

Svar: Mango e jordgubbsmoothie e bäst 💕
Michelle Frandell

9 johanna:

åh jag trodde inte de fanns någon som gillade smoothies lika mycket som jag gör :D det är ju så sjukt gott. och det finns ju verkligen oändligt många man kan göra ;)

Svar: Jag älskar smoothies och man mår ju så bra utav det 💕
Michelle Frandell

10 Maria:

Tack för tips. Detta ska jag prova. Det såg ju jättegott ut. :)

Svar: Ja testa det 💕
Michelle Frandell

11 Madde:

Har också oftast yoghurt i mina. Så gott, men kan tänka mig en kall lite krispig kan vara god också

Svar: Bruka ha frysta bitar i så blir den kall :) 💕
Michelle Frandell

12 Daisy:

Jag måste köpa en boendet , vill ha smoothie . Hehe

Svar: Ja gör det 💕
Michelle Frandell

13 Michaela:

Åååh jag körde alltid smoothie förut. Det är ju riktigt mumsigt. Speciellt om man har svårt att äta på morgonen🙈

Svar: Ja jag brukar använda det som frukost 👍🏻💕
Michelle Frandell

14 Jennifer:

Smoothie är riktigt gott och uppfriskande :D

Svar: Verkligen 💕
Michelle Frandell

15 Amanda:

men vad gott med lite smothy :)

Svar: Ja 💕
Michelle Frandell

16 Madelene:

Vilka goda smoothies! Jag gör nästan bara hallonsmoothie men måste testa detta! Tack för recepten

Svar: Varsegod :)
Michelle Frandell

17 Eevh:

Smoothes är typ de bästa som finns 😍 jag älskar de! Hihi 🌺

Svar: Jag med 💕 hihi
Michelle Frandell

18 Julia:

Åh vad mumsigt med smoothies tack för lite inspo oxå vad man kan ha i 😊

Svar: Varsegod kul du gillade det 💕
Michelle Frandell

19 Therese Carlsson:

Ser gott ut =) jag gör inte smootie så ofta kanske en gång om året =)

Svar: Ojdå det som är så gott 💕
Michelle Frandell

20 deveny:

Nam, nam. Jeg liker sånne med jordbær :)

Svar: Jag med 💕
Michelle Frandell

21 Anna:

Jag älskar verkligen smoothies. Måste ta tag i att göra det igen :) Mango är en stor favorit att ha i!

Svar: Mango är så gott 💕
Michelle Frandell

22 Jennysvardag:

Så spännande att få veta vad du har i din smoothie. Förra när jag drack smoothie varje dag så gjorde ja de på kvarg, kokosmjölk, chiafrön och sen dom bär som jag ville ha :)

Svar: Man kan göra på so olika många sätt :)
Michelle Frandell

23 evelina:

Gud vad roligt med tips älskar när man får tips från andra

Svar: Härligt o höra :)
Michelle Frandell

24 Joy:

Åh, smoothie är ju så rackarns gott! Mums!

Svar: Verkligen 💕
Michelle Frandell

25 Jenny:

ÅH smoothies är så gott!!
Hade en sån mixer när jag bodde i Sverige och gjorde det flera ggr i veckan.
Nu har jag inte gjort en enda smoothie på tre år... Måste köpa en sån mixer igen, det är ju så gott!!!

Kram kram

Svar: Ja de e ju inte så farligt dyrt heller med en mixer :) 💕 bara o skaffa
Michelle Frandell

26 Jennifer:

Åh va gott! Blev riktigt sugen på smoothies nu, men har aldrig tiden till de 😔

Svar: Det tar inte ens 5 min o göra :) så tid finns de nog ;)
Michelle Frandell

27 Johanna:

Det är så gott, men är dålig på göra det :(

Svar: Det e så gott :)
Michelle Frandell

28 Anneli @ spinkfinger.com:

Åh tack för tipsen! Jag älskar smoothies men jag är så dålig på att göra en som smakar bra 😂 Köper oftast Bravos färdiga, jätte mumsiga. Men jag ska absolut prova dessa.

Svar: Ja gör det 💕
Michelle Frandell

29 Emelie:

Men åh så gott! Jag och mina barn ÄSLKAR smoothies men jag gör de allt för sällan tyvärr. får bli skärpning på det! 😊

Svar: Va kul att dem gillar smoothie :)
Michelle Frandell

30 Tess:

Smoothies är så himla gott! Jag gillar också mango, sedan gör jag ofta gröna smoothies :) Det känns som en fräsch start på dagen! Kram

Svar: Härligt 💕
Michelle Frandell

31 Kirsi:

Hehe. Gillar att du kopplar samman jordgubbssmoothien med utomlandskänsla. :) Smoothies är ju så himla bra och smidiga. Jag kör alltid med sojadryck som vätska och så vad jag nu råkar ha för frukt, bär och örter hemma. :)

Svar: Ja jag har alltid smoothies utomlands :) mums 💕
Michelle Frandell

32 Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula:

Det låter onekligen väldans gott :D. Förstår att det är fina favoriter. Just den med utomlandsfeeling tyckte jag lät spännande, har lite av de sakerna hemma så ska nog testa att göra.

Svar: Ja det tycker jag du ska göra 💕
Michelle Frandell

33 A:

Oh, nu blev jag jättesugen! Måste också börja göra :) Fast måste skaffa en mixer först, för har ingen längre.

Svar: Surt o inte ha mixer 💕
Michelle Frandell

34 Lexochlogan :

Smoothies är ju så gott, brukade göra det mer förr men vet inte varför jag slutat. Skall köpa Yoggi och bär i morgon helt enkelt, det är ju både gott och nyttigt

Svar: Ja det e det o gott 💕
Michelle Frandell

35 Sarah:

Det är så gott med smoothies :) Jag brukar också ha det som frukost eller lunch :) Kul att få veta vad du gillar att ha i dom du gör :)

Svar: Va kul att du tycker det 💕
Michelle Frandell

36 Amanda:

Smoothies är ju så gott! och din varianter lät ju jättegott! älskar att göra smoothies på banan och vanilj :)

Svar: Ja man kan verkligen göra 100 varianter :)
Michelle Frandell

37 Anonym:

Testa att göra gröna smoothies i stället. Frukt smoothies är inte så nyttiga som man tror. Det är mycket socker i både frukt och yoghurt. Använd kvarg istället, tex vaniljsmak. Dom ser dock väldigt goda ut 😋

Svar: Ok
Michelle Frandell

38 Alexandra:

Åh, så gott! Måste börja göra det oftare till frukost, känns så fräscht!

Svar: Ja det gör ju det 💕
Michelle Frandell

39 Sandra:

Smoothies är supergott, jag äter oxå ofta just sånna 👍

Svar: Va kul 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: