Måndag -



Jag tänker såhär : 

Att jag hoppas 2020 blir ett bra År.  Jag ska bara ta det lugnt på nyår med min hund och ha uppersittarkväll 💕 ju mer motgångar i livet , ju mer man lär sej och växer som människa.  Lycka är bara ett lyckorus för stunden  (ialf för mig) ... att stanna upp och bara tänka på sej själv är ingen svaghet... med tiden blir man starkare. Mitt 2019 har varit både upp och ned.  Jag förväntar mig inget utav 2020-  jag lever bara vidare.  
❤️ 

(null)

Hoppas att ni får ett bra år. Ta vara på varandra och lev med varandra.  Glöm inte bort att du är värdefull oavsett hur du än känner dej.  Glöm inte o tänka på de positiva sakerna i ditt liv som får dej att må bra... 

Kommentarer:

1 Madde:

Här blir de ut och leka mitt på dagen och sen fira hunden och sen slappa

Svar: Låter som en bra dag 💕🐶
Michelle Frandell

2 Junitjej:

Det blir en väldigt lugn nyårsafton här också. Mest för att jag inte mår 100% bra och sedan vill vi vara tillsammans med vår hund.

Svar: Ibland är det bättre o stanna upp och tänka på mig själv. Det fick jag göra ikväll och det var rätt beslut att bara vara själv o va med hunden. Hade tänkt annars o åka till En kompis i Gbg .
Michelle Frandell

3 Madde :

Jag hoppas på ett mycket bättre 2020 än vad 2019 har varit. Någon gång måste det ju vända även för mig.

Svar: Det hoppas jag med 💕
Michelle Frandell

4 Therese:

Jag ska jobba kväll på nyår och dag nyårsdagen så här blir det lugnt så jag kommer upp på morgon sen. Ha en bra kväll

Svar: Myssigt o jobba 💕 o ha nått o göra :)
Michelle Frandell

5 silverblomma:

Hoppas du och vovven får ett fint nyår

Svar: Tack du med 💕
Michelle Frandell

6 Fröken Rödlök :

Jag tror att du kommer få ett jättebra 2020 😍

Svar: Jag hoppas det 💕
Michelle Frandell

7 Sanna:

Jag hoppas att 2020 blir ett bättre år! Håller helt med om att man ska ta vara på sina nära & tänka på sig själv! Gott nytt år 💗

Svar: Ja verkligen 💕
Michelle Frandell

8 A:

Så sant...det viktigaste är att man tar vara på varandra! Jag har inte heller några särskilda förväntningar, hoppas på att nån gång få må bättre bara. Hoppas du får ett riktigt bra år!

Svar: Verkligen 💕
Michelle Frandell

9 Natascha:

Hoppas du får en fin Star och nya året och att 2020 blir just ditt år ❤️

Svar: Tack snälla du med 💕
Michelle Frandell

10 Jessi:

Så bra skrivet inlägg 🙂.
Jag & sambon ska hem till vänner. Det blir 3 rätters middag å sen kanske något spel. Får se. Med något gott att dricka. Det blir ganska lugnt.

Svar: Tack 💕 det låter myssigt
Michelle Frandell

11 Anonym:

bra skrivet...sant att lycka, som många ser den, bara är ett tillfälligt rus...men man kan uppleva en långvarig lycka/glädje - kalla det vad du vill men om man inte sätter alltför höga förväntningar...så jag gör som du fortsätter leva dag för dag.

Svar: Istället är det bättre o säga att man mår bra än o säga ordet lycklig. Allt jag menade... jag upplever hellre att jag mår bra under en lång period än att lyckan försvinner lika snabbt .
Michelle Frandell

12 Marie:

Jag tror också man ska tänka så, att man inte planerar så mycket, man tar vardagen som den är, 2020 blir ändå

13 Mina:

Jag tror det är deg bästa sättet att kliva in i ett nytt år, med inställningen att det ska bli bra men ändå med insikten att man tar det som det kommer. Gott Nytt år ❤

Svar: Ja det tycker jag :) 💕
Michelle Frandell

14 Amanda :

Här blir det med lungt med uppsita kväll❤️😊

Svar: Myssigt 💕
Michelle Frandell

15 Kamilla:

Önskar dig en toppen bra och mysig nyårsafton. Kram från mig

Svar: 💕 desamma till dej
Michelle Frandell

16 Jeanette:

Önskar dig nu ett riktigt gott nytt år!

Svar: Tack desamma :)
Michelle Frandell

17 Åse:

Helt rätt tänk . Man får ta 2020 som de kommer tänker jag:)

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

18 fnulan:

Jag vill inte heller ha några förväntningar eller löften. Jag vill bara vara snäll mot mig själv.

Svar: Precis så det ska vara 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: