- Nytt på väg -


Jag har lite mer ork. Men jag är fortfarande matt och slö efter den korta såkallade influensan.  Jag är hos mina föräldrar nu och det blev ingen ridning för mig för det hade min kropp aldrig orkat.  Så ikväll blir det o vara här o bara ta det lugnt.  

 ska hämta lite paket sen el i veckan.  Och har även beställt en jacka på bonprix nu och en till tröja på jfr .  Jag köpte en vinter jacka i beige förra året men jag tyckte inte om färgen sen. Svart går alltid hem när  det gäller Jacka och skor.  

Inväntar ju även tavlorna så nu är det en hel del nytt som kommer hem. 

Jackan 😍
 måste ha en ny snart för nu blir det allt kallare... 
-  Bonprix - 
(null)

Älskar dessa tröjor 😍 jfr.se inväntar även en kavaj och en klänning som jag ska hämta 

(null)


Update. Köpte även den här som var på rea på jfr ... 

Har även den i en annan färg men den är så snygg 😍 

Fem plagg från jfr ändå länge 😍  bonprix består ju typ utav hela min garderob 😂 
(null)     

Kommentarer:

1 Sanna:

Alltid roligt med lite nytt :) och som du säger; svårt går ju alltid hem när det kommer till jackor 👍

Svar: Ja precis :)
Michelle Frandell

2 A:

Skönt att du känner dig bättre, men inte undra på att du känner dig matt efter att ha haft magtrubbel! Det är det värsta som finns!

Svar: Ja det känns bättre nu :). 💕
Michelle Frandell

3 Yasmine mamma till Dennis och Angelina :

Åh så fin jacka, du får vila så du blir helt bra från flunsan. Kram

4 Åse:

Du gillar ju att shoppa iallafall 😘tihii

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

5 Mina:

Kul när man kan förnya garderoben lite. Så mycket fina kläder du hittar ❤

Svar: Ja det behövdes . Det blir nog lite byxor och underkläder nästa gång :)
Michelle Frandell

6 Diana:

kul med nya kläder, Bon Prix har mycket fin. Man kan behöva pigga upp sig lite när man inte mår så bra, Jag har också blivit förkyld nu....

Svar: Ja det förtjänar man ibland :)
Michelle Frandell

7 Paulina:

Kul med paket som väntar 😊 Tröjan var snygg! 😍

Svar: Ja man blir ju alltid så glad av paket :)
Michelle Frandell

8 jessica:

men så mycket fint jackan såg verkligen så mysig ut , brukar också hitta en hel del från bon prix dom har mycket snygggt faktiskt :D <3

Svar: Ja jag älskar bonprix 💕
Michelle Frandell

9 Madelen:

Snygg magtröja

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

10 Sofie :

Roligt att ha paket att hämta. Jackan var fin 🙂

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

11 Madde:

Vilken fin jacka du har beställt. Supersnygg.

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

12 Fröken Rödlök :

Alltid lite roligt att köpa nytt och invänta leveranser. Jag väntar också paket med bland annat pärlor och pannåer till min målning.

Svar: Ja det blir ju lite paket nu som jag väntar på
Michelle Frandell

13 Marie:

Härligt att du unnar dig kläder då och då, det är man värd, jag ska fixa mina naglar till veckan och som jag längtar

Svar: Ja det behövs lite när man inte mott så bra :/
Michelle Frandell

14 Amanda :

Den här influensan har inte varit nådig legat sjuk hela julen hoppas du blir helt frisk nu sådan fin jacka

Svar: Usch inget kul alls :/
Michelle Frandell

Kommentera här: