Tisdag




Hej på er . Igår gjorde jag  så mkt så idag känner mig helt slut . Har ialf handlat lite mat på tempo så jag har tills imorgon innan jag åker till götet . Onödigt o storhandla tänker jag eftersom jag ändå ska iväg några dagar , så bättre o ta det när man är hemma . 

Har börjat läsa böcker igen för att få annat o tänka på. Så en liten stund om dagen ska jag läsa. 

Beställde lite från skogsrospa igen då jag har fått poäng där så fick jag sminkborttagning på köpet . 
Sen något från  grevinnans rum . 
Jag älskar de produkterna .. 


(null)

Hoppas ni har det bra 
(null)

(null)

Kommentarer:

1 Erika:

Hoppas du får en bra vecka. Några speciella planer sen i helgen? 😊

Svar: Ska va med kompis nu i veckan o sen en annan nu i helgen :)
Michelle Frandell

2 Moa Hansson:

Det där såg ju riktigt gott ut! :D

3 Jennifer:

Åh det är ju så mysigt att läsa böcker!

Svar: Ja jag ska försöka börja igen . Läste jätte mkt som liten . Tonåren .
Michelle Frandell

4 Nilla:

Det såg gott ut :) Hoppas du får det trevligt i Göteborg :)

Svar: De va det :)
Michelle Frandell

5 Thea Martinsson - 22 år & blivande mamma:

Åh, salladen såg god ut! :)

Svar: De va den :)
Michelle Frandell

6 Marie:

Så gott det såg ut, samt så har jag hört att Maria Åkerblom har bra produkter

7 Jennifer:

Jag önskar verkligen att jag hade ron till att läsa.. men den kommer väl tillbaka för eller senare :D

Svar: Jag har väl tvingat mig själv lite så jag slipper tänka , har familj med som läser böcker o en pappa som alltid läser o gör sin första bok . Så lite tjöt från dem har de lyckats med 😂
Michelle Frandell

8 Kamilla:

Böcker är magi. Denna sommar har jag snöat in på Storytel.

Svar: Kul :) läser boken sedan du försvann
Michelle Frandell

9 Cissi:

Salladen såg god ut :) och vilken söt vovve 🌸🐶

Svar: Vilken sallad ? Nu har du sett fel . Tack
Michelle Frandell

Kommentera här: