Onsdag och jobb 💕



HallĂ„ pĂ„ er ? Hur e det med er ? Jag har varit lite fundersam idag pĂ„ om jag hĂ„ller pĂ„ o fĂ„ feber . Jag hoppas inte det men jag vaknade lite halvt varm i morse men sen gick de över . Kanske det bryter ut om tvĂ„ dagar . Jag hoppas inte för har mkt kul inplanerat .
Man Fryser ju till is nĂ€stan man bara gĂ„ ut .  â„❄❄ 


 Hoppas ni fĂ„r en bra onsdag .,.. 
Fick Ă€ntligen ett nytt diplom med frĂ„n utbildningen sĂ„ nu har jag det och betygen tillbaka 😃😃😃

(null)

(null)

(null)


Kommentarer:

1 Angelica:

Hoppas du klarar dig frĂ„n att bli sjuk❀

Svar: Det hoppas jag med 💕
Michelle Frandell

2 Mia:

Uscha dĂ„! Feber Ă€r inte alls nĂ„tt roligt! Vad som Ă€r roligt dĂ€remot Ă€r att du ska Ă€ta ute pĂ„ restaurang, det lĂ„ter ju jĂ€ttekul! Fina foton pĂ„ hunden ❀ hoppas du fĂ„r en fortsatt fin dag ❀

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

3 Countryside:

15 minus har vi hÀr... Nu lÀngtar man till vÄren! Hoppas du fÄr en fin dag

Svar: LĂ€ngtar med till vĂ„ren 💕
Michelle Frandell

4 Ingalilö:

Fina bilder! Hoppas du fÄr en fin dag!

Svar: Tack 💕 desamma
Michelle Frandell

5 Nouw.se/familjennordberg :

Ha en trevlig kvÀll

Svar: Du med 💕
Michelle Frandell

6 Emeeli:

SÄ söta hundar. Hoppas du slipper förkylningen :)

Svar: Det Ă€r en hund :) tack 🌾
Michelle Frandell

7 Anonym:

Hoppas du piggnar till fort, ha en fin dag. 🌾

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

8 Pauline:

Hoppas du hÄller dig frisk!

Svar: Hoppas jag med :) 💕
Michelle Frandell

9 Matilda:

Krya pÄ dig! O vilken söt hund :D

Svar: Tack :) hoppas jag inte blir sjuk .
Michelle Frandell

10 Miss Jennifer:

SÄ söt hund :D

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

11 Emelie:

hoppas du fĂ„r en fin dag! 😊

Svar: Desamma 💕
Michelle Frandell

12 Ursula:

Vilken söt hund!

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

13 Blondina:

Detsamma o du, ha en underbar onsdag ;)

Svar: Du med 👍
Michelle Frandell

14 Jennie:

Men sÄ söt hund! Kul med diplomet ocksÄ, grattis! :D

Svar: Tack det Ă€r ett gammalt diplom sen 2014 slarvade bort mina . SĂ„ fick bestĂ€lla nya 😃💕
Michelle Frandell

15 Ingalilö:

Fina bilder! Hoppas du fÄr en fin dag!

Svar: tack du med :)
Michelle Frandell

16 Sandra:

Hoppas du hĂ„ller dig frisk nu sĂ„ du kan göra allt kul ❀

Svar: Hoppas jag med men det kanske bli att ta det lugnt i helgen Ă€ndĂ„ sĂ„ man inte bli sjuk 💕
Michelle Frandell

17 Josefine:

men Äh vilken sötnos!

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

18 Harriet:

Hoppas du fĂ„r hĂ„llas frisk🌾

Svar: Fick feber nu under kvĂ€llen :( 💕
Michelle Frandell

Kommentera hÀr: