ny vecka... och hejdå till familja


Hej Måndag.  🌸💕

så då åker resten av familjen idag vidare.  och jag blir kvar med mamma o pappa här i jönköping igen.  det har varit helt underbara dagar.  

i lördags fick jag vila o bara ta det lugnt . gick ner till huskvarna vätterstranden o satt där en stund med chloey. 

(null)

på söndagen (igår)  åkte jag hem det sista och  det blev bara lite käk och sen hejdå.  alltid jobbigt o säga hejdå till syskonen. då vi står varandra nära.  ❤️

tror det blir i slutet av augudti då vi alla brukar ses igen för min mamma o bror fyller år då.  😊

(null)

(null)

(null)

idag ska tvättas ikväll och på dagen  här nu blir det bara att vila o koppla av.  jag är glad att det är lite svalare just nu.  

ta vara på varandra . 
(null)

(null)

'varje ord du säger vårda det varsamt ' 
❤️Dagens ord' .  

Kommentarer:

1 Madde :

Borta bra, men hemma bäst säger man ju. Det går fort till augusti nu och ni får träffas igen

Svar: ja och det är skönt o bara kunna leva lite igen :)
Michelle Frandell

2 Jessifri85 :

Du får tänka att ni hade det trevligt tillsammans 💕. Jag har med svårt för att skiljas ibland från min familj. Men man vet att man ses snart igen. Sen är man hemma ett tag. Å så är det som vanligt 😊.

Så härligt att du står dina syskon nära 💕. Det är inte alla som gör det.

Mm det är skönt att det är lite svalare nu 😊

Ta hand om dig! Kram❣️

Svar: det hade vi verkligen :)
Michelle Frandell

3 Elina:

Det är alltid tråkigt att säga hejdå, men det dröjer inte så värst länge tills ni träffas igen 😊

Svar: ja bättre o ge en hastig kram en massa tårar
Michelle Frandell

4 Orsakulla mamma vid 20 finporslin & pudelliv :

Tråkigt att de åkte hem. Men skönt att tvätta.

Svar: ja det är alltid skönt o få det gjort
Michelle Frandell

5 Mirre:

Alltid vemodigt då man måste säga hejdå, men många ggr är det ändå skönt att komma iordning och i sina rutiner igen. Samt det syns ju att ni haft härliga dagar

Svar: ja det är det men man vet att man ses snart igen :)
Michelle Frandell

Kommentera här: