Torsdag - ny maträtt 👏


Hej torsdag... 
Börjar känna mig bättre o komma upp mera nu och idag har jag städat och det är en härlig känsla alltid när det är klart.  Men det tar sin lilla tid. Jag börjar  nog jobba på måndag igen . Känner att jag måste få in rutin nu när sömntabletterna precis fungerar. 

(null)

(null)

(null)


Jag gjorde nu en maträtt från linas matkasse och det blev rosmarin köttfärslimpa och rostad potatis med brunsås.  Jättegott var det.  Var helt trött efter i köket sen.  


(null)

(null)

Ska strax gå ut med chloey och sen sova .  Hoppas ni haft en bra Torsdag 💕

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Yasmine mamma till dennis och Angelina :

Åh maten såg jätte god ut, hoppas du får en mysig hund promenad och att du sover gott sen.

Svar: Ja :) jag sov även bra :)
Michelle Frandell

2 Jennysvardag :

Känslan av nystädat är helt underbar, även om det tar tid och städa så är det så skönt när det är klart.Så fin vardagsrumsbord du har! Jag letar efter något liknande vardagsrumsbord 😀 maten ser helt underbart gott ut 😀

Svar: Tack jag tror man kan köpa på Mio el Jysk ! Det var förra ägaren till lägenheten som hade den så jag fick den :)
Michelle Frandell

3 Popprinsessan:

En härlig känsla när det är nystädat inför helgen!

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

4 Madde :

Gott det såg ut. En tvist på rejäl husmanskost. De där kassarna ger en många bra idéer helt klart.

Svar: Ja verkligen en gammal klassiker :)
Michelle Frandell

5 corkystyle:

Härligt med städningen. Jag själv gillar inte köttfärslimpa. Ska kolla in Linnas matkasse.

Svar: Nä alla kan inte gilla allt :)
Michelle Frandell

6 Amanda:

Åh vad gott det där maträtten såg ut! Jag älskar köttfärslimpa och denna såg god ut. Så förstår att du blev nöjd. 😍

Svar: Tack :) det var den med :)
Michelle Frandell

7 Orsakulla mamma vid 20 finporslin & pudelliv :

Städning är så skönt, jag gjorde också det igår. Vad maten låter god, tycker du det funkar bra med den matkassen? Är det lätta eller svåra recept?

Svar: Verkligen :)
Michelle Frandell

8 Elina:

Vad gott rostad potatis till köttfärslimpa, det är någon nytt för mig 😊

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

9 Jessi85 :

Skönt att du är på bättringsvägen 🤗. Ett städat hem är alltid tråkigt. Men så skönt när det är klart 😊.
Maten ser jättegod ut! 😋 Låter skönt att gå ut med chloye innan läggdags.

Ha en skön fredag & helg

Svar: Ja det börjar bli bättre , men det tar sin lilla tid o återhämta sej
Michelle Frandell

10 Fröken Rödlök :

Rostad potatis är så himla gott. Har jag en god sås till kan jag äta bara det.

Svar: Ja det e hur gött som helst :)
Michelle Frandell

11 Annica:

Åh, men det både såg gott ut och lät gott. Måste nog ta och prova det någon gång. :) Egentligen är ju inte husmanskost svårt att tillaga. Bara man ger det lite tid. :)

Svar: Ja et var gott men jag orkade knappt äta nått för jag var så trött efteråt 💕
Michelle Frandell

12 Bland Kastruller och Vinglas :

Nystädat känslan är ju som bäst. Ska sätta igång min städning nu. Så om ett par timmar ska jag få samma känsla
Kram Kajsa

Svar: Verkligen :) man mår så mkt bättre med :)
Michelle Frandell

13 Therese Carlsson:

Vad gott det ser ut =) du verkar vara duktig att laga mat =)..Det känns så härlig när man har det ny städat och man slipper tänka på det i helgen =)..

Svar: Tack i botten har jag utbildning kallkök men jag har jobbat mig rätt mkt upp via dessa matkassarna :) 💕
Michelle Frandell

14 Mina:

Väldigt speciell känsla när man städat klart. Att bara få sätta sig i soffan och njut av rymden som skapats. Skönt att du mår bättre och känner att du vill börja jobba igen <3

Svar: Det är det sen blir det typ lika snabbt stökigt igen 😂
Michelle Frandell

15 Marie:

Oh vad roligt att testa nya maträtt det är just det som är så kul då man har matkasse att man känner man kan göra det

Svar: Ja det är det :) man får så mkt mer smaker :)
Michelle Frandell

16 Kamilla:

Visst är det härligt när hemmet är nystädat och fräscht inför helgen.

Svar: Verkligen :)
Michelle Frandell

17 Marlene:

Så fint du och Chloey har det och så god maten såg ut!

Svar: Tack :) jag e jättenöjd med min inredning :) bara matbordet som ska bytas ut
Michelle Frandell

Kommentera här: