Torsdag -


Tjooo 
Igår fick de bli att handla mat och posta ärenden. Mkt ärenden o sånt har det varit denna vecka.   

Mamma kommer på fredag och vi ska sätta upp lite mer i lyan :) Sen gjorde jag vinjasa joga och det passet var verkligen jätte bra,  sen började jag baka och gjorde en riktig fin sockerkaka.  Och jag lyckades :) 

Efter det började jag lära mig grundstegen till skivstång.  Alltså jag har ingen skivstång här hemma men jag lärde mej först grunderna och hur man lyfter rätt tycker jag är det viktigaste först .  Jag börjar få muskler på ställen jag aldrig haft.  Jag har bättre hållning pgrav att jag lär mig pgrav olika pass . De visar och säger exakt hur man ska göra.  

Efter det började jag göra bullar men utsidan på dem blev inte så bra men de var helt okey ändå .  😂 

Idag tar jag dagen som den kommer.  
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sluta aldrig att tro på dej själv. Du är viktig. Ditt välmående , ditt liv .  💕  dina regler, din vilja .  

Kommentarer:

1 Therese:

Vad gott du har bakat =)vad mysigt att din mamma kommer på fredag och ska hjälpa dig =)fina bilder på dig =) ha en bra dag

Svar: Tack ja det var myssigt o ha henne här :)
Michelle Frandell

2 Fröken Rödlök :

Men mums med sockerkaka.. Så gott.

Svar: Den var så god :)
Michelle Frandell

3 Sanna:

Så viktigt för träningen att man lyfter rätt och gör övningarna rätt så dom stärker och inte skadar en. Mysigt med bak :)

Svar: Ja det är det att man får instruktörer som visar o gör blir nästan som pt :)
Michelle Frandell

4 Pauli a:

Vad kul att du känner att du lärt dig nya saker 😀 Det blir roligare då😊 Gott med kaka 😍

Svar: Ja det har jag :)
Michelle Frandell

5 Marie:

Skönt att se resultat och känna av att man får bättre hållning, det är toppenbra

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

6 Madde :

Vinyasa körde jag ofta i början. Gillade det, men nu är favoriten yinyogan. Har ju så ont i min kropp och då passar detta perfekt. gott med hembakt juh.

Svar: Ja det lättar verkligen upp alla spända leder när man gör sådana här pass :)
Michelle Frandell

7 julia:

Mysigt att din mamma kommer idag :) åh vad gott med sockerkaka

Svar: Ja det var myssigt :)
Michelle Frandell

8 Kamilla:

Härlig känsla när man både ser och känner att träingen ger resultat. Heja dig!!

Svar: Ja det har gett mkt resultat för att man tränat rätt. Mer muskler mer hållbarhet och rörelser ...
Michelle Frandell

Kommentera här: