Saturday ....


Hej på er ! Hur mår ni ? Själv mår jag bra .  Känner att träningen har hjälpt så mkt det senaste två kvällarna jag kört intensiva intervaller och även tabata yoga dance ... jag gör nu detta varje kväll nästan hemma och jag bara märker hur min hållning  m. M förbättra för varje gång.  Och första gången jag körde dance- FI fan va kass kondisen var Så den Ska jag bättra på!  År 2014 tränade jag som mest två tre gånger i veckan och så som jag modde då är målet igen 😃 jag har nu tränat i ca tio år 

Jag har bestämt mig för att mitt år ska bli ett bra tränings år. Inget nyårslöfte el nått det är bara  en bestämd sak.  Jag behövde kanske ha motgång med träning för att sedan inse att jag behöver träning så mkt mer.  

(null)


Kommentarer:

1 Anna:

Så skönt att komma igång med träningen och känna effekt av det. Det är ett mål jag har ofta, men jag har så svårt för att komma in i bra rutiner.

Svar: Ja det är lätt o komma med ursäkter ang träningen. Jag tror jag var trött på o va sjuk ofta i december och seg o dåligt jag modde med min kropp . För att jag inte rörde mig
Michelle Frandell

2 Emma:

Så skönt när man verkligen känner att det hjälper! Du är grym som kommit in sp bra i träningen

Svar: Tack snälla 💕 man märker skillnad:)
Michelle Frandell

3 Therese:

Jag hoppas du kommer till det målet att du tränade som förr =)ha en bra lördag =)

Svar: Ja mitt är två - tre gånger i ve kan dom jag hade förr och det målet vill jag ha tillbaka 💕
Michelle Frandell

4 Anonym:

låter som en jättebra plan...träning är i princip alltid bra så hoppas att ditt 2020 blir ett bra träningsår.

Svar: Det hoppas jag med :)
Michelle Frandell

5 Sanna:

Man mår ju såå mycket bättre av att träna och borde absolut göra det för sin egen skull ♡

Svar: Ja jag märker genast på fjärde dsgen nu att min kropp känns annorlunda...
Michelle Frandell

6 yasmine mamma till dennis och angelina:

Alltid kul med lite träningsmål, kul du hittat det som passar dig.
träning är så bra för både kropp och själ.
jag borde också ha lite mål inte tränat på över ett år.
Ha en fin kväll kram

Svar: Ja det kändes bra att kunna göra pass även hemma först innan man går till gymmet så kan man stegen och rörelserna och slipper stå där som ett fån 😂
Michelle Frandell

7 Becka Lindhe :

Vad skönt att komma igång med tävling, jag och sambon ska också försöka få igång det nu 2020, vi har sagt det länge men nu ska det ske :D

Svar: Härligt bara o börja och se till att ha motivationen på topp även om man är trött o tänker att man inte orkar men gör det ändå 💕
Michelle Frandell

8 dani:

Åh det brukar bli så när man väl kommit igång! Vad kul att du har mål!

Svar: På nått sätt har jag bara bestämt mig denna gång . Har jämt så ont i leder o kropp och vill göra något åt det då jag inte sover heller bra på nätterna
Michelle Frandell

9 Fröken Rödlök :

Åh vad grym du är tjejen ❤️

Svar: Tack snälla du med 💕
Michelle Frandell

10 Marie:

ja nu måste jag bättre på min kondition också hualigen =D

Svar: Ja jag har kännt att man orkar mer ju mer man tränar och jag har kört två pass varje dag nu i fyra dagar och det har redan gett resultat
Michelle Frandell

11 Anonym:

Tack. Bara bra här 🙂.

Det är så skönt att komma igång igen med träningen efter lite ledigt. Ja, i år skulle jag vilja träna lite mer. Men får se hur det blir med det 🙂

Svar: Bara o göra det:)
Michelle Frandell

12 Lillan%20Kind:

Så skönt att du känner att träningen hjälper!😊 Dans är ett roligt sätt att träna, men jag vet inte vad Yoga dance är får nåt😄

Svar: Ja det gör den :) man känner skillnad :)
Michelle Frandell

13 Julia:

ja träning hjälper en så mycket. Jag mådde jötte bra när jag tränade, har blivit dåligt med träning nu den jag fick Thea men har börjat med en del övningar här hemma nu :) Du kommer fixa de och de kommer bli ett bra år

Svar: Det kan vara så i vissa perioder att man inte tränar och inte har motivation .. 💕
Michelle Frandell

14 Amanda :

Jag hoppas att du får ett bra tränings år i år ❤️

Svar: Hoppas jag med :)blir attträna i poolen i veckan :)
Michelle Frandell

15 silverblomma:

Bra mål med mera träning, sj vill jag äta mera frukt och grönt under året..Hoppas du haft en bra helg..

Svar: Jag behöver oxå äta mer frukt och mindre onyttigheter 💕
Michelle Frandell

16 Mina:

Så skönt att komma i gång med träningen igen och det verkar mycket. Man får verköigen ny energi ovh mår mycket bättre. Bra jobbat!

Svar: Ja jag märker hur musklerna stärka och att kroppen känns annorlunda ...
Michelle Frandell

17 Kamilla:

Jag har också rörelse eller träning som ett mål 2020. Flera promisar, yoga pass och vem vet jag kanske kommer igång med jogging igen

Svar: Yes jag hejar på dej 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: