Promenerat i skogen med chloey


Nu var det ett tag sen vi var ute på långpromenad men nu fick hon gå i skogen och oj va hon älskar och strosa runt och nosa överallt ☀️💕🐶 

nu är äntligen solen framme så nu är vi helt trötta efter promenaden. Jag diskade efter och nu ska jag handla mat. Igår körde jag rörlighetsträning och ett yoga pass. Får ett sånt inte lugn i kroppen nu när jag börjat med yogan. 

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår fick jag även upp den tredje tavlan 😍
(null)

(null)

(null)


Kommentarer:

1 Jessi :

Skönt med promenad i solen :)

Svar: Japp
Michelle Frandell

2 Anonym:

super fina bilder på dej :) härligt ska med göra lite yoga oftare

Svar: Ja det är det verkligen 💕
Michelle Frandell

3 Therese:

Vad skönt med en promenad i solen =)Vilka fina bilder på dig och cloey =)

Svar: Tack
Michelle Frandell

4 Madelen:

Vad skönt med en promenad i skogen. Fina bilder på er

Svar: Tack
Michelle Frandell

5 Marie:

Ja toppenhärligt att det var sol ute idag, man njöt verkligen, dock hade vi väldigt råkallt

Svar: ☀️💕
Michelle Frandell

6 Kamilla:

Jag var också i skogen och gick idag. Helt galett med vårväder mitt i januari när det ska vara vinter men mysigt

Svar: Härligt ☀️💕
Michelle Frandell

7 Amanda:

Vad mysigt och härligt med en lång promenad i solen. Ser verkligen så härligt ut :)

Svar: Ja :)☀️
Michelle Frandell

8 silverblomma:

Måste vara mysigt med promenader eftersom du ser ut att ha en så härlig liten hund som sällskap..Fina bilder..

Svar: Ja där är det :)
Michelle Frandell

9 Åse:

Yoga är skönt men jobbigt. Sista bilden på dej var så fin.

Svar: Yes det är gött :) tack
Michelle Frandell

Kommentera här: