Massage


Hej 
I fredags fick jag en härlig massage att jag inte vet vad. Jag började frossa på slutet och kände att alla musklerna bara slappnade av.  Nu efteråt är jag även öm i både nacke och axlar , det är för att det varit då spänt i kroppen.  

Så jag gjorde ingen träning igår för jag kände helt och hållet att kroppen inte orkade efter massagen. Men jag tänker träna igen på måndag och låta kroppen vila.  

Idag ska jag bara ta det lugnt och kolla serier. Det kommer ut så mkt bra serier just nu på Netflix 😍
(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Madde:

Vad skönt med massage. Och vad bra att du lyssnar på din kropp.

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

2 Paulina:

Skönt med massage 😌 Borde med gå. Var länge sedan nu. Vart går du?

Svar: Jag går till hit thai massage på tändstick området :)
Michelle Frandell

3 Amanda :

Härligt att ha en lugn dag i bland med :) mysigt att kolla serier och bara slappna av :)

Svar: Ja det är härligt 💕
Michelle Frandell

4 Therese:

Vad härligt att få en sådan skön massage =) det skulle jag med behöva. Man kan vara öm efter en härlig massage =)

Svar: Ja jag hade ingen aning om att jag skulle vara så öm efter spända muskler
Michelle Frandell

5 Fröken Rödlök:

Det låter riktigt skönt, det där hade jag behövt också faktiskt.. men jag tycker att det är så obekvämt att gå till massör tyvärr.

Svar: Va synd alla människor behöver massage 💕
Michelle Frandell

6 yasmine mamma till dennis och angelina:

så härligt med massage jag har så mkt låsningar och spänningar i rygg och nacke så måste boka in en tid snart för massage.
Härligt att bara mysa med massa bra serier.
Nu ska jag plocka fram lite lördags mys ha en fin kväll kram

Svar: Det tycker jag att du ska ta o göra 💕
Michelle Frandell

7 Anonym:

Åå så skönt med massage. Jag älskar det 🥰. Varför du fick ont i nacke & rygg. Var för att man får en slags träningsvärk av massage med. Gissar jag. Sen så blir kroppen väldigt avslappnad för att musklerna är avslappnade. Då är det ingen bra idé att träna. För då måste ju musklerna jobba. Inte bra. Så du gjorde rätt i att inte träna 👍.
Yes. Måndag dags igen 💪🏼

Svar: Ja det vet jag nog om detta . Det var massören som sa till mig.
Michelle Frandell

8 Mina:

Skönt med massage och vad skönt att den verkligen fick den effekten. Att känna att hela kroppen slappnar av är så välgörande och något man borde gör ofta. Hoppas du fick en fin seriekväll <3

9 Madde:

Skönt med massage. Det kan ju bli den effekten ibland av det. Jag har somnat och sovit ett dygn efter det en gång.

Svar: Haha ja alltså kroppen blir trött för att man varit spänd 💕
Michelle Frandell

10 jessica:

så mysigt med såna dagar ibland , serier är så mysigt att ligga och kolla på 😊👌

Svar: Ja verkligen:)
Michelle Frandell

11 Julia:

Härligt med massage :) det skulle jag med behöva. Hittade du något bra att kolla på?

Svar: Just nu kollar jag på serien good girls :)
Michelle Frandell

12 Kamilla:

Massage är ljuvligt och välbehövligt. Har hört att man kan få ont och det är träningsvärk för de muskler blivit så spända och är för svaga

Svar: Ja det stämmer helt korrekt jag kunde inte röra min nacke efter för att det var så ömt jag hade helt enkelt haft ont för länge
Michelle Frandell

13 Silverblomma:

Massage är bra, kan vara bra för kroppen att få vila lite efteråt så då är det nog bara bra att inte träna..Netflix har mycket bra just nu, många bra serier och filmer som dom lagt till..ända nackdelen är att man kan råka kolla på för många avsnitt efter varandra och då blir det inte mycket annat gjort..

Svar: Netflix får in sjuk bra serier nu :) ja det blir dock en vana nu att msn kollar mkt på det
Michelle Frandell

14 Åse :

Vad skönt med massage :)

Svar: Ja 😍
Michelle Frandell

15 Marie:

Skönt med massage, skulle jag med bheöva gå på & ja man kan ju bli öm efterpå

Svar: Ja verkligen det släppte nackspärren det onda jag haft och muskelsträningeb efter förra året
Michelle Frandell

16 Diana%20Sael%F6en:

Sååå skönt med en ordentlig massage som löser upp och mjukgör musklerna.

Svar: Ja verkligen det var även bra att jag vilade i helgen med träning och nu fortsätter med det :)
Michelle Frandell

17 Wifeey:

Så skönt med massage, tecken på att hen masserade riktigt bra :)
Så fin din tös är, fina bilder på er båda :D

Kram

Svar: Ja gud ja hon är kung på det 😍
Michelle Frandell

Kommentera här: