Welcome home to me 💕



Nu har jag snart bott hÀr i en mÄnad oj jag trivs sÄ bra och tÀnkte visa er hur det ser ut nu. Det Àr kvar att fixa :

1. Köksbord och stolar - tĂ€nker mig ett litet runt. 
2.  Duschdraperi - mitt förra var dĂ„ligt sĂ„ ville inte ta me in det i det nya 

3. Min canvas tavlas som jag ska köpa frĂ„n smartphoto o ha ovanför soffan.  

4. Utemöbler för balkongen som jag vet kmr FÅ frĂ„n mina snĂ€lla förĂ€ldrar som hjĂ€lpt mig sĂ„ mkt i det hĂ€r .  

5. Sen senare en fjĂ€derlampa. Och kmr sĂ€tta upp en gardin vid sĂ€ngen.  
Som jag hade det pĂ„ mitt förra boende.  

6. Behöver faktist en skĂ€rbrĂ€da och lite nya köks knivar och glas - sĂ„ man kan slĂ€nga det gamla.  

Men vi har rensat sĂ„ sjukt mkt och fĂ„tt bort gammalt skit sĂ„ nu kĂ€nns det som man bara har ’möbler’ 😂

VĂ€lkommen hem till mig 😃
(null)

(null)

Min canvas tavla sen som jag kommer köpa:  
Det Ă€r minnen frĂ„n nĂ€r  vi varit i Sthlm / nacka och i maldivierna förra Ă„ret 😍 och nĂ€r vi Ă„kte bĂ„t med billie Lynn .  Bland de bĂ€sta minnerna i mitt liv . 

(null)

Kommentarer:

1 Therese:

Vad hÀrligt att du trivs =)ja det tog mig 9 Är innan jag skaffade mig en taklampa i köket haha sÄ ja man tar vissa saker pö om pö men jag hoppas du hittar ett köksbord som du gillar =)

2 Frida:

SÄ himla mysigt du har det! FörstÄr verkligen att du trivs bra :)

3 Anonym:

Åh sĂ„ mysigt du har fĂ„tt det :) men alltid finns det nĂ„got att fixa... SĂ„ fint med canvas tavla med dina bĂ€sta minnen ♡

4 Paulina:

SĂ„ fint😍 Och kul att fĂ„ inreda🌾

5 Madelen:

Skönt att du börja komma ordning och att du vet vad som behövs.

6 Becka Lindhe :

Men vilken lyx, jag vill ocksÄ till Maldiverna!!! DÀr Àr ju sÄÄÄÄÄ fint och har sett att det Àr lika fint som pÄ bilder som man ser :D

7 Jessi%2520:

Vad fint det har blivit :)

8 Fröken Rödlök :

HĂ€rligt att komma iordning sakta men sĂ€kert 😉

9 Popprinsessan:

Vad bra att du bott in dig lite sÄ att du kÀnt efter vad du verkligen behöver/vill ha. Och tack för att du visar oss runt :-)

10 Mina:

Skönt med en nystart i nya lĂ€genheten och skönt nĂ€r man kan slĂ€ng en massa gamla saker som man inte behöver. Fint med en minnestavla ❀

11 Marie:

Fint med beigeaktiga gardiner, samt fint att ha egna persosnliga posters

12 Sofie:

Du har ju kommit i ordning med det mesta, skönt att du trivs 😊

13 Amanda:

Vad roligt att du trivs sÄ bra i den nya lÀgenheten och du bor verkligen sÄ fint. Tavlan kommer bli sÄ fin hemma hos dig. :)

14 Lillan%20Kind:

SĂ„ fint du har fĂ„tt det i ditt nya hem!💕 Det Ă€r kul att inreda och köpa lite nytt nĂ€r man flyttar😊

15 Madde :

Det tar ju alltid ett tag innan man Àr klar, Tycker ÀndÄ det ser fint ut och att du kommit lÄngt.

16 Fnulan:

Oj Àr det redan en mÄnad sedan du flyttade in. Gud sÄ fort det gÄtt. Och vad fint det blir. KLart att du ska kÀnna in först innan du hittar rÀtt <3

17 Anonym:

SÄ hÀrligt att du trivs sÄ bra pÄ nya stÀllet. Inreda Àr alltid roligt

18 Julia:

Ă„h sĂ„ fint du bor riktigt mysigt har du fĂ„tt till det 😍

19 Amanda :

Vilka fina gardiner du har :) du har fÄtt det riktigt fint :)

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

20 Jessica :

Va kul Ă€lskar att inreda personligt med foton och sĂ„ lir alltid sĂ„ fint 😍

Svar: Ja det kommer bli sÄ fint :)
Michelle Frandell

21 Åse:

Vad fint du fÄtt det :)

Svar: Tack
Michelle Frandell

Kommentera hÀr: