Vilken härlig dag 😍




Beslöt mig att ta med mig chloey till mamma och pappa så hon tyckte de va så kul o bara komma ut.  Har knappt varit där nu på en månad. 

Hon var så glad verkligen 💕 mamma och jag gick på stan. Köpte en liten present till henne som tack för hjälpen med städ med förra lyan.   Sen ska jag bjuda min mor o far på tacopaj en kväll framöver.  
Som tack .  För allt.  

Fick oxå ett duschdraperi :) som mitt förra fast rosa 😍 så fint är det. Åt ju på jungle thai med mamma och maten var ju såååå god . Ris annanas och kycklingfilé ,ärtor och mojito till 
😍
Duschdraperiet 
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vackra Jönköping 💕
(null)

(null)

Nähe imorgon blir det nog långpromenad i solen och vi måste fixa det sista i gamla lyan innan måndag.  

Puss på er 💕

Kommentarer:

1 Junitjej:

Vilken mysig dag ni fick!! Maten ser väldigt god ut!

Svar: Ja det var suverän :)
Michelle Frandell

2 Amanda :

Så snällt av dej att köpa en precet till din mamam som tack för hjälpen 😊

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

3 Therese%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520Carlsson%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520:

Vad mysigt att bara spendera dagen med sin mamma och äta gott 😊... Förstår att chloey älskar att vara hos dina föräldrar om dom har hus där hon kan springa fritt

Svar: Ja det var så långe sen hon o jag gjorde det :)
Michelle Frandell

4 Diana Saelöen:

Tacopaj... det lät riktigt gott. Även det ni åt på Jungell Thai

Svar: Ja mums !
Michelle Frandell

5 Amanda:

Älskar tacopaj blir alltid så sugen på det när du säger att du har lagat det :D Vad god maten såg ut som du åt med mamma :)

Svar: Ja de e så gott med tacopaj :)
Michelle Frandell

6 Madde:

Låter som ni hade de skönt och trevligt

Svar: Jadå :)
Michelle Frandell

7 julia:

vad snällt att du köpte en present åt din mamma :) och snällt att dom kunde hjälpa dig med städningen :) åh mojito gud vad gott 😍 maten såg oxå jätte god ut 😊

Svar: Tyckte hon förtjänade det :)
Michelle Frandell

8 Kamilla:

Mysigt med en promis i det vackra vintervädret. Ha en fin advent

Svar: Ja det är härligt o gå promenad :)
Michelle Frandell

9 Madde:

Men så gott det ser ut :-) Skönt att du snart kan lämna allt med gamla lägenheten.

Svar: Ja det ska bli så härligt :)
Michelle Frandell

10 Åse:

Wow vilken mat🥳

Svar: Ja den var as god :)
Michelle Frandell

11 Marie:

Aå fintr att köpa present och så trevlig kväll du hde

Svar: Ja jag tyckte hon förtjänade det :)
Michelle Frandell

12 Mina:

Så mysigt att spendera dagen med föräldrarna. Den där maten såg riktigt god ut och vilket fint upplägg. Gillar när det blir det ligga extra på sådana restauranger.

Svar: Ja det behövs :)
Michelle Frandell

13 Sofie:

Klart hon blir glad om ni inte varit där på ett tag 😊 maten lät god 😮

Svar: Ja det blir hon :)
Michelle Frandell

Kommentera här: