Tisdag



Idag var det mkt o göra bara på några timmar. Hade den kortaste tvätt tiden från 11-14.00 och tror jag tvättade 6 maskiner. 😂 men tur så fanns det tre tvättmaskiner så kunde tvätta det samtidigt. Torkrummen var dock inte superbra men kanske va för jag hade inte mkt tid på mig och fick hänga upp sen kläderna här i lägenheten. Första gången jag tvätta här och det fungerade faktist lite annorlunda.  

Under tiden fick jag Ringa tre viktiga samtal ang min arbetsträning och jag kommer troligen inte arbeta förräns efter jul och nyår. 
-  och om måleriet i min gamla  lägenhet.  

Ivart fall efter det har jag gjort tacopaj :) för första gången här och mums va gott det blev 😍 fick även hem från skogsrospa.se och ni som följt min blogg vet att jag köper därifrån varje månad ... 

(null)

Satte upp gardiner framför balkongen kommer ha massa ljusslingor där sen så det blir mysigt :) 

(null)
(null)
(null)

Hoppas ni haft en bra tisdag . 

Kommentarer:

1 Therese:

Vad fint du har det =) dom produkterna har jag inte använt förut =)ha en bra tisdag =)

Svar: Tack :) ja dem är bäst ^^
Michelle Frandell

2 Jessi :

Du har verkligen hållt igång idag :)
Det var bra jobbat att hinna med 6 maskiner tvätt på 4 Tim.
Ta det nu lugnt ikväll. Klappa dig på axeln efter denna dag :)

Svar: Yes det känner jag att det var en bra dag :)
Michelle Frandell

3 Sofie:

Gott med tacopaj 😊 kul att komma i ordning mer och mer.. Tråkigt med korta tiden att tvätta dock 🤔

Svar: Ja det var mkt gott :)
Michelle Frandell

4 Sanna:

Låter som en riktigt bra dag :) alltid lite annorlunda första gången man ska göra något på ett nytt ställe ♡

Svar: Ja så är det ju :)
Michelle Frandell

5 Mina:

Fullt ös i dag. Vad gott det låter med Tacopaj, alldeles för längesedan jag åt det.

Hoppas du hittar något bra ställe att arbetsträna på ❤

Svar: Ja det var super gott :)
Michelle Frandell

6 Marie:

Mysigt att ha ljusslingor där sedan och skönt att få undantvättat

Svar: Ja det ska bli myssigt med det :)
Michelle Frandell

7 Jenny:

Så fint du har gjort. Skönt när man tvättat klart. Det doftar så ljuvligt :) Kram

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

8 Amanda :

vad skönt att du börjar att komma i ordning mer och mer gardinerna är verkligen super fina så gott det lät med tacko paj :)

Svar: Ja verkligen man känner sej som hemma :)
Michelle Frandell

9 Moa Hansson :

Grymt att hinna 6 maskiner på så kort tid 😊

Svar: Ja fast det var jobbigt att allt inte blev torrt
Michelle Frandell

10 Amanda:

Vad skönt att du kunde använda flera maskiner det är så skönt när man kan göra det för då går det snabbare. Tacopaj är så gott. Mumms :)

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

11 Becka Lindhe :

Åh vad fint du börjat få det!
Gardiner ska också upp när vi väl flyttar till större lägenhet :D

Kommentera här: