Sjuk đŸ€§


Hej o hĂ„. 
Jag fick kraftig förskylning i mĂ„ndags som relaterade till att jag fick feber . Jag kĂ€nde nĂ€stan pĂ„ det.  Min bror o hans tjej hade precis varit sjuka.  Men jag tror jag fick nĂ€r vi gick en lĂ„ngpromenad i ösregnet i lördags kvĂ€ll igenom Sthlm.  Har jĂ€tte lĂ€tt o bli sjuk Dock trĂ„kigt o bli sĂ„ snabbt inpĂ„ igen.  
Men det gĂ„r ju tyvĂ€r mkt sĂ„nt hĂ€r nu. 

Vi fĂ„r vĂ€nta med det sista utav flytten o stĂ€dningen till sista veckan.  Jag ska pĂ„ möte med nĂ€sta vecka som Ă€r jĂ€tte viktigt och chloey ska vaccineras.  SĂ„ nĂ€sta vecka Ă€r det lite fullt upp. 

Hoppas ni mĂ„r bra 💕 va rĂ€dda om er 

Vad jag Ă€lskar er ❀ ni Ă€r ju det bĂ€sta i mitt liv. 
(null)

(null)

Min systerdotter ❀
(null)

(null)


Kommentarer:

1 Becka Lindhe :

Men fy din stackare, hoppas du frisknar till snabbt!! Skickar massa bamsekramar <3

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

2 Therese:

Krya pÄ dig. Vila upp dig mycket sÄ du blir frisk till ditt möte =) lycka till pÄ det mötet. ha en bra Onsdag

Svar: Det ska jag göra 💕
Michelle Frandell

3 Lisa:

HÀrliga bilder och söt hund :) Krya pÄ dig, inte kul att va sjuk

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

4 Anonym:

Hoppas ditt möte gÄr bra.Och krya pÄ dig

Svar: Det hoppas jag med men Àr trött pÄ dessa möten
Michelle Frandell

5 Anonym:

SĂ„ trĂ„kigt att du blev sjuk igen :( hoppas det gĂ„r över snabbt och att du kryar pĂ„ dig ♡

Svar: Hoppas jag med :)
Michelle Frandell

6 Mina:

Fy vad trist att du Ă€r sjuk. Hoppas du piggar pĂ„ dig snabbt. Tur att du har bĂ€sta sĂ€llskapet nĂ€r du Ă€r hemma ❀

Svar: Ja hon Ă€r bĂ€st nĂ€r man Ă€r sjuk 💕
Michelle Frandell

7 Jessi%20:

Stort Krya pĂ„ dig! đŸ€—

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

8 Marie:

MÄnga hÀrliga familjebilder och hoppas att du kurerar dig snabbt

Svar: Hoppas jag med 💕
Michelle Frandell

9 Kamilla:

Men fy din stackare. sÄ du Äkte pÄ förkylningen i alla fall

Svar: Ja det gjorde ja tyvÀr :/
Michelle Frandell

10 jessica:

vad trÄkigt krya pÄ dig fina du <3

Svar: Tack
Michelle Frandell

11 Jenny:

Krya pÄ dig! <3 SÀnder en massa styrkekramar.

Svar: Tack snÀlla
Michelle Frandell

12 Madde:

Hoppas det gÄr fort över. SÄ trÄkigt att ligga hemma och vara sjuk.

Svar: Hoppas jag med :/ 💕
Michelle Frandell

13 Amanda :

Men vad trĂ„kigt att du har blivit sjuk igen men det Ă€r ju mĂ„nga som Ă€r hoppas att du mĂ„r bĂ€ttre snart ❀

Svar: Ja usch men det gÄr ju massa nu :/
Michelle Frandell

Kommentera hÀr: