Motions dag var det ja



Igår blev det verkligen en motions dag. Jag gick promenader med chloey och vi promenerade även 45 min raskt på eftermiddagen, efter var vi helt trötta.

Senare på kvällen gick jag iväg till gymmet och tränade i gymmet som bara är 5 min ifrån mig, så smidigt 👌🏻 andra gången jag tränar nu där men tycker det är väldigt lite o får fobi om det är mkt folk. Någon som känner igen sej ?  

Så det kommer nog bli att jag tränar på mitt förra gym med,  men i min pool ni vet 😃 

Jag gick sammanlagt 6346 steg och gick 
4,7 km igår.  Har ni koll på hur mkt ni går kring dagarna ? 

(null)

Börjat med core med boll.det är inte så lätt som det ser ut. jag har kollat på YouTubes videor också så jag gör rätt på gymmet.  Men nu börjar balansen bli mkt bättre och det tar nog några gånger och nån gång måste den första vara för oss alla o va nybörjare.  

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Elin:

Jäklar så hurtigt! Jag hatar också gym där det är alldeles för mycket folk 😑

Svar: Ja det var en bra dag :)
Michelle Frandell

2 Becka Lindhe :

Jag ligger efter så många steg om dagarna, jag har mål 10000 men det är jag inte uppe i nu och har inte varit det på väldigt länge!!!

Svar: Aha det var duktigt o ha det som mål :)
Michelle Frandell

3 Anonym:

Vad du var hurtig. Jag älskar att gå och samlar på mig runt 8000 - 1300 steg i genomsnitt. Allt beroende på om jag är iväg eller inte.

Svar: Kul 👌🏻
Michelle Frandell

4 Fröken Rödlök:

Vad skönt att du har så nära till gymmet, hade jag med velat ha. Jag har 10 minuter med bil, men hade ju vart skönt att kunna promenera =) Skönt med träning.

Svar: Ja det är jättebra :) kan man träna på kvällen :)
Michelle Frandell

5 Marie:

Har faktiskt dålig koll på hur mycket man går, man går nog ganska mycket om dagarna

6 Mina:

Jag har ingen aning om hur mycket jag rör mig varje dag. Just nu alldeles för lite känns det som.
Skönt att kunna gå till gymmet 😀

Svar: Vissa dagar är mindre än andra :)
Michelle Frandell

7 Amanda:

Vad duktig du är som tränar och hittar det du föredrar att träna. Duktig du är som har börjat fått in balansen med bollen :)

Svar: Ja jag försöker träna så gott jag kan :)
Michelle Frandell

8 Madde:

Jag går oftast runt 10 000 steg per dag. Jobbar jag heldag blir det färre,

Svar: Det var hurtigt och duktigt ;) mitt mål är 7000 steg om jag gör mkt en vanlig dag 4000 steg :) ca
Michelle Frandell

9 Amanda :

Vad härligt att ha nära till gymmet jag ska med börja gymma 😊

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

10 Sofie :

Jag tycker inte om när det är mycket folk på gymmet nej, gud så jobbigt och man jämför för mycket. 🙄 Därför gick jag alltid innan 7 när jag gick på gym eller efter 18 🙂

Svar: Nej jag får lite panik jag med :/ speciellt om det är litet ställe
Michelle Frandell

Kommentera här: