Äntligen bättre...



Tjolahopp

Känner mig mkt bättre idag men ska ta det lite lugnt ändå har ialf orkat duscha gå lite längre promenad med chloey låtit henne springa lite fritt och lagat mat o diskat .  Tänkte senare åka o handla mat. Yey nu har äntligen mitt bonprix paket kommit med så får se om jag hämtar idag el imorgon, imorgon ska jag oxå tvätta.  

Är lite trött o svag fortfarande efter att man varit sjuk och längtar nu efter min systerdotter som jag får träffa i helgen 😃 
Hoppas ni får en bra måndag.  
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Junitjej:

Så skönt att du mår bättre! Chloey är så himla söt!!!

Svar: Ja verkligen :) hon är en ängel 💕
Michelle Frandell

2 Therese:

Va skönt att du mår bättre =) va skönt det känns efter man duschat när man varit sjuk det känns som alla baciller och skit faller av en =)..Kul med paket att hämta =)

Svar: Ja det är rolig :)
Michelle Frandell

3 Becka Lindhe :

Åh vad roligt med paket!!!
Jag har fått paket nu i några dagar också som ska upp på min kanaler! :)

Svar: Ja det är det :) har beställt ett par trikåbyxor som jag längtat efter :)
Michelle Frandell

4 Madde:

Vad skönt att du mår bättre jobbigt att vara sjuk

Svar: Ja det är så trist
Michelle Frandell

5 Marie:

Ohh härligt att du är piggare och att du får fräscha dig med dusch då mår man bättre

Svar: Precis :)
Michelle Frandell

6 Mina:

Skönt att du börjar må bättre. Spännande med paket också. Vad har du beställt för roligt?

7 Amanda :

Så skönt att du är på betrings vägen ❤️

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

8 Anonym:

Alltid roligt med paket :)

Svar: Det är det :)
Michelle Frandell

9 Moa:

Skönt att du mår bättre ❤️

Svar: Japp :)
Michelle Frandell

10 Kamilla:

Skönt att du börjar bli lite piggare igen. Mys att träffa systerdottern igen

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

Kommentera här: