Onsdag ❤️🐶


Hej . 

Idag har jag mer ork och det känner jag i kroppen så nu håller jag på att friskna till vilket känns skönt för fy va tråkigt det är o va sjuk .  Imorgon ska jag försöka gå till jobbet o mår jag inte bra imorgon så är det kanske bättre o va hemma hela veckan så man verkligen frisknar till . Har mkt förskylning kvar och jag har lätt o bli sjuk igen om jag anstränger mig för snabbt .  
Vi får se hur allt blir . Men nästa vecka är allt som va ligt igen med   Jobb .  
Men vill gärna gå imorgon ..

Ibland får jag nypa mig själv i axeln för att förstå vilken härlig hund jag har . Hon som vill hälsa på alla .Hon som vill lära känna andra hundar . Hon som lägger sej nära en på morgonen och jämt vill gosa 🐶

  hunden är människans bästa vän . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 sofia:

Åh älskade lilla stumpan, hon är bra fin hon! Så underbart att ha en bästa vän sådär! Vad skönt att du börjar bli lite bättre vännen :) <3

Svar: Ja hon e allt fin hon chloey 💕
Michelle Frandell

2 Moa :

Skönt att friskna till! :)

Svar: Ja verkligen
Michelle Frandell

3 Jenny:

Åh vilken söt hund. Visst är det mysigt med djur? Själv har jag en katt som heter Diddi :-)

Svar: Det e det verkligen :) gulligt namn
Michelle Frandell

4 Emma:

Åh vad fin hon är! Och så skönt att du börjar må bra

Svar: Ja :) tack 💕
Michelle Frandell

5 Anna:

Så tråkigt att du blivit sjuk, förstår att du vill tillbaka till jobbet. Men om du inte känner dig helt hundra så är det bättre att stanna hemma en extra dag än att gå dit när man fortfarande e lite och då bli sjuk igen ❤️

Svar: Ja verkligen , tänkte få igång mateutinerna först innan :)
Michelle Frandell

6 Evelina:

Gud vad skönt att du börjar bli bättre önskade verkligen jag blev det med

Svar: Usch e du med sjuk ?
Michelle Frandell

7 Marina:

Sån söt hund <3

Svar: Tack men hoppas du läst inlägget
Michelle Frandell

8 Sofie:

Finaste vovven. Jamen kanske bäst att återhämta dig helt innan du går tillbaka? 😊

Svar: Ja jag bar hemma idag o blir att gå imorgon
Michelle Frandell

9 Fröken Rödlök:

Jag förstår verkligen att du vill tillbaka till jobbet, men du måste lyssna på din kropp! Stanna hemma och vila tillräckligt länge så att du inte skadar dig själv.

Svar: Tack snälla du 💕
Michelle Frandell

10 Sarah:

Skönt att du mår bättre :) Jag håller med om att det är tråkigt att vara sjuk.

Svar: Det e det :(
Michelle Frandell

11 Therese:

Det är bra om du är hemma tills du är 100% frisk för du kan bli sjuk igen om du inte är helt frisk innan du går till jobbet =) skönt att du mår bättre idag men krya på dig =)

Svar: Ja det e så sant så 💕
Michelle Frandell

12 Michaela :

Jag skulle ha stannat hemma hela veckan så jag blir ordentligt frisk

Svar: Jag stannar s idag o går imorgon :)
Michelle Frandell

13 Sanna:

Helt rätt att lyssna på kroppen! Mysig hon är din hund :)

Svar: Ja det e hon verkligen 💕
Michelle Frandell

14 Anna:

Det är verkligen så mysigt med djur. Min hund är också en sådan som väldigt gärna ligger nära :)

Svar: Ja verkligen håller med dej 💕🐶
Michelle Frandell

15 Marie:

Oh vad skönt att du känner att du börjar piggna till så du har orken igen

Svar: Ja det känns bra
Michelle Frandell

16 Madelene :

Skönt att du har mer ork! Krya på dig

Svar: Ja det har jag tack
Michelle Frandell

17 Amanda:

Jag känner igen det när man vill så mycket men man är sjuk och kanske borde vila, Din hund är ju så söt verkligen :)

Svar: Ja det har varit sjukt tråkigt o va sjuk
Michelle Frandell

18 jessica:

helt rätt man ska alltid lyssna på kroppen <3

Svar: Ja det e viktigt man känner sin kropp som bäst
Michelle Frandell

19 Åse:

Fina solglasögon du har:)

Svar: Tack men har du ens läst min text ?
Michelle Frandell

20 Amanda :

Tycker att det är jätte mysigt med djur din hud är så söt❤️

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

21 Kamilla:

Skönt att du börjar pigga på dig. Ja hon är bara för söt din lilla vovve

Svar: Ja jag e frisk nu :)
Michelle Frandell

22 Carolina:

Hoppas att det gick bra att gå till jobbet, annars är det bra att vila upp sig så slipper man hamna där igen inom kort :)
Härligt att du är så nöjd över din hund! Bästa känslan då det ändå är vi som uppfostrar dem ;)

Svar: Det gick bra va där på fredagen :)
Michelle Frandell

Kommentera här: