Måndag -


Okey,  inga mer gnällande inlägg från mig men ibland får man och igår var en pissig dag. Idag ska jag bara vila ut .  Jag ska ialf åka till Sthlm om en vecka, har jag och min syster planerat in från den 16 :) för annars får jag inte träffa billie på två mån typ. Och jag saknar den lilla skruttan varje dag.  
Så något positivt ialf :)

Men det är fortfarande kämpigt med andningen och jag får andas in med en inhiliator el va det heter och då hjälper det oftast. Hämtade ut den igår och fick hjälp med att handla mat för veckan av min far.  

Jag ska göra lussebullar snart hade jag tänkt och göra något fint bröd :).  Var länge sen jag bakade nu även om man är utbildad inom det.  

Nu ska jag hoppa in i duschen sen gå ut med chloey o sen äta lunch o sen blir det o kolla massa serier 💕

Hon fick en ny leksak igår :) 
(null)

Hon vill alltid mysa så nära 💕
(null)
(null)    

Kommentarer:

1 Madde:

Man får gnälla. Det är helt ok tycker jag. Bara man inte fastnar i det. Hela november har jag varit sådan men nu känns allt så mycket bättre igen.

Svar: Nejdå jag e inte sån . Jag går vidare rätt fort vill bara det ska va över
Michelle Frandell

2 Julia:

man får gnälla! Åh vad kul att du ska åka till sthlm :) förstår att du saknar henne

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

3 Fröken Rödlök:

Det låter inte roligt med andningen men vilken tur att du kunde hämta ut en inhalator som kan hjälpa dig! Hoppas att det blir bättre.

Svar: Det är redan bättre
Michelle Frandell

4 Becka Lindhe :

Åh jag vill också upp till Stockholm, måste spara pengar dit!!!
Så mycket att ha cloey till sällskap nu när du inte är helt hundra <3

Svar: Det kostar inte så mkt sen är väl mer vad du ska göra där
Michelle Frandell

5 Madelen:

De är okej att gnälla ibland

Svar: Ja
Michelle Frandell

6 Jessi%20:

Det blir mysigt att åka till sth för dig :)

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

7 Sofie:

Jag hade inhalator när jag var yngre. Jobbigt att man måste ha det men det hjälper ju.... Tycker det är obehagligt när andningen klabbar... 🙄❤️

Svar: Det är bara under denna vecka :) jag har det
Michelle Frandell

8 Therese:

Vad jobbigt med andningen hoppas inhalatorn hjälper dig =)vad kul att du ska till Stockholm =) kul att hitta på saker med din syster =)

Svar: Det har hjälpt :)
Michelle Frandell

9 Sanna:

Man får ha dåliga dagar och man får gnälla! Man är ju bara människa ♡ härligt att du ska åka och hälsa på din syster & dotter, mysigt att ha något att se fram emot!

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

10 Popprinsessan :

Hoppas att inhalatorn hjälper andningen! Gav precis sonen en puff då han började hosta mycket i sömnen.

Svar: Den har hjälpt :)
Michelle Frandell

11 Marie:

Skönt att inhalatorn hjälper och fint att få hjälp med handlingen

Svar: Ja den har hjälpt :)
Michelle Frandell

12 Mina:

Det är helt ok att gnälla när man inte mår bra. Hoppas verkligen att du snart mår bättre och att du blir av med det för gott denna gång. Skönt att du fick hjälp att handla ❤

Svar: Hoppas jag med :)
Michelle Frandell

13 Amanda:

Jag tycker det inte är gnäll inlägg. Du är ärlig och ibland mår man inte bra. Har du börjat kolla på serien Arrow än? :)

Svar: Tack snälla :)
Michelle Frandell

14 Jessica :

Så gott med lussebullar, ja skulle också vilja baka nått till julfaktiskt❤️

Svar: Det e bara o göra :)
Michelle Frandell

15 Amanda:

vad kul att du ska åka till Stockholm roligt att du har något att se fram emot <3

Svar: Ja det ska bli roligt :)
Michelle Frandell

16 Diana Saelöen:

Ibland måste man få lov att gnälla lite.
Hoppas baket får bra. Visste inte att du hade sådan utbildning.

Svar: Ja det får man göra
Michelle Frandell

17 Åse:

Baka lussebullar låter gott:) krya på dej

Svar: Japp
Michelle Frandell

18 Kamilla:

Visst får man gnälla särskilt när livet känns surt. Bara man inte fastnar i gnällträsket

Kommentera här: